wat heeft jullie kind aan in de wandelwagen met dit weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door madelief78, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    wat heeft jullie kindje aan in de wandelwagen met dit weer van vandaag?

thijs heeft een rompertje met lange mouwen aan, een t-shirt , een vest, een spijkerbroek en sokjes. ook heb ik het lakentje en dekentje over hem heen. niet tot boven maar tot zijn middel ongeveer. heb de kap die je nog over het dekengedeelte kan doen er maar niet meer opgedaan.hij heeft het alleen echt heel warm. heb onderweg zijn dekentje nog lossen gelegd, zijn vestje open gedaan en zijn sokjes uitgedaan maar dacht toen weer zal hij het nu niet koud krijgen...

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Eigenlijk hetzelfde, alleen doe ik zijn lodger niet meer zo strak om hem heen, maar wat losjes en wat lager. Ik loop ook nog in mijn winterjas op moment. Later in de week laat ik denk ik zijn jasje uit en doe de lodger weer wat meer om hem heen.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh trouwens, ik heb niet heel veel met hem gelopen vandaag. Dus misschien is het wel een heel ander verhaal als ik wel een stuk met hem had gelopen :(

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb demi gewoon een romper aangedaan met korte mouwen...en shirt eroverheen met lange mouwen en ze had een blouse aan.
    Naar buiten had ik ook nog een vestje aan...en een dun dekentje eroverheen...ze was niet te warm!

5. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    romper met lange mouw en een shirt met korte mouw of andersom, romper korte mouw en shirt lange mouw. Broek, sokken, schoenen, zomerjas en ze ligt in de winterslaapzak die bij de buggy hoort. O, ja en een zonnehoedje met zonnebril! En niet te vergeten...haar luier hihi

Deel Deze Pagina