afgelopen vrijdag van de trap gevallen,gelukkig zonder kleine meid maar wist gelijk dat het fout zat,bleek dus ook breuk in handwortelbeentje aankomende vrijdag een spuit met radio actief vloeistof en scan, mag haar dan 24 uur niet zien. 26e uitslag als dit niet goed is nog eens 12 weken gips. kan haar niet verschonen,aankleden niks complete rust met armn in de hoopdat de scan goed is. wie heeft dit ook gehad en hoe hebben jullie het opgelost en hoe reageerde kleine erop?
Ik heb geen ervaring, maar wil je wel veel succes wensen. Lijkt me niet niks en ook nog met een kindje van anderhalf jaar, die het niet helemaal begrijpt (denk ik).
He jakkes, wat vervelend! Hier ook een soortgelijk probleem. Ik ben drie weken geleden geopereerd aan mijn knie en mag er absoluut niet op staan. ik kan dus ook weinig met mijn kinderen. Ik heb een dochter van 2 en een zoontje van 4 maanden. Ze zijn nu bijna iedere dag bij iemand anders (schoonmoeder, moedere en kdv) behalve in het weekend en op woensdag, dan is mijn man thuis. Ik vind het vreselijk, ik zit de hele dag alleen thuis, heb nl ook nog ouderschapsverlof. Ik had verwacht dat het zo'n twee weken zou duren hooguit, maar dat viel dus tegen. Ik moet 6 weken op krukken en ben nu dus op de helft. De kinderen reageren er eigenlijk niet echt heel heftig op, ik denk dat het meer voor mijzelf erg vervelend is. De oudste weet nu wel dat ik niet kan lopen en dat ze niet aan mijn krukken mag zitten (die nam ze eerst nog wel eens mee door de kamer en dan kon ik vrij weinig haha). Heel veel sterkte!