Wat heeft ze toch? :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetangel100, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik moet dit gewoon even van me afschrijven...

2 weken geleden begon Iman met overgeven en diarree.
    Na een paar dagen toch maar eens na de huisarts gegaan.
    ORS gekregen en zetpillen tegen het spugen.
    Het spugen werd minder, maar er kwam koorts bij en hele erge buikpijn.
    Uiteindelijk hebben ze haar ontlasting op kweek gezet DINSDAG en daar krijg ik MAANDAG pas de uitslag van.
    Ondertussen ben ik al zooooooo vaak naar de huisarts gegaan, want Iman kan niet slapen van de buikpijn en schreeuwt de hele dag :(
    Ook kreeg ze opeens allemaal rood/paarse vlekjes over haar romp.
    Gister en eergister leek ze op te knappen, maar vandaag in het eind van de middag begon het weer... Groene diarree en schreeuwen van de pijn :(
    Net weer naar de huisartsenpost geweest, maar ze konden weer niets vinden... Ik kon venkelwater krijgen voor de buikpijn en voor de rest wachten tot maandag...

Behalve dat ik zelf kapot ben na 2 weken met een ziek kind, kan ik wel meejanken als ze zoveel pijn heeft.
    Wat heeft ze toch? Ik hoop dat er maandag antwoord op komt... :cry:

2. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ik heb geen tips voor je, maar wil je even sterkte wensen!
    Lijkt me rot als je je kindje pijn ziet lijden en je kunt niks doen.

Als het té gek wordt misschien naar de ehbo-post van het ziekenhuis gaan? Misschien dat ze daar wat meer onderzoeken kunnen doen?

3. sweetangel100

Dank je blupje. De huisartsenpost ligt naast de EHBO van het ZH en die moeten je daarheen doorverwijzen. De arts blijft zeggen dat ze niets kunnen doen zonder de uitslag van dat kweekje... Dat begrijp ik ook wel, maar het is zo frusterend!

4. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Dan zit er helaas niks anders op dan wachten tot maandag. Klote zeg!
    Hopelijk vinden ze niks ernstigs en is ze er snel vanaf!

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Agos arme Iman :cry:

Ik zou het ook niet weten....maar probeer een beetje mee te denken

Kan het niet zijn dat ze een verstopping heeft....? Klinkt misschien raar naast diarree....maar als iets de uitweg blokkeert, kun je alsnog diarree krijgen...Weet niet precies hoe ze dat noemen.
    Ik denk daaraan omdat ze zulke vreselijke krampen heeft. Maar ja dat zouden ze toch moeten voelen bij de HA-post

Tja of toch een bacterie....

Eigenlijk belachelijk dat ze je weer naar huis laten gaan terwijl je kind zoveel pijn heeft. Stomme HA-posten :x

Veel sterkte Sweetangel en een dikke knuf voor Iman

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Of heb je misschien wat veranderd in de bijvoeding? Iets nieuws?
    Misschien reageert ze er niet goed op?

7. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Jeetje meid, wat slopend voor jullie allebei; ziek zijn, weinig verbetering en maar weer moeten afwachten....En het liefst zou je de pijn van d'r overnemen natuurlijk...

Ik heb helaas geen gouden-beter-maak-tip voor je, maar zorg in elk geval dat je zelf op de been blijft (misschien kan iemand je zorg even overnemen?). Sibel had pas de buikgriep en ikzelf lag te creperen van de pijn vanwege een alvleesklier-ontsteking. Mijn reddende engel (moeder) is toen gekomen, en dat haalde een hoop druk van de ketel.

Pas goed op je meisje, maar ook op jezelf natuurlijk!
    Beterschap en sterkte met het wachten!

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sweetangel als je het niet vertrouwd gewoon weer nh zh gaan, en uitleggen dat je haar pijn niet meer kunt aanzien.
    Misschien kunnen ze haar een nachtje houden, voor observatie.
    Daar is ze zo wie zo in goede handen.
    En zoals ik al bij de mama's schreef een lauwe pittenzak op haar buikje.
    En gewoon lekker vast houden, maar dat zal je ongetwijfeld wel heeel vaak hebben gedaan. ;)
    Iman beterschap meisje, ik hoop dat het heel snel over gaat.
    xxxx Mensi en Steven.

9. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    :cry:

heel veel beterschap en dat ze maar snel weten wat het is en waar het door komt.

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mss is het wel een allergische reactie

11. sweetangel100

Silvie: daar was ik ook al aan aan het denken, daarom hou ik nu precies bij wat ze krijgt en wanneer de pijn optreedt.
    Maar ze heeft (naar mijn weten) niets nieuws of vreemds gehad de laatste tijd.

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Tips heb ik niet maar wil je wel beterschap wensen voor je meissie

Een kind pijn zien lijden vind ik verschrikkelijk ik hoop dat het snel beter met haar gaat.

liefs jacoba

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Arme Iman... Hopelijk krijgen jullie maandag duidelijkheid! Want een kind dat zo'n pijn heeft en je bijna alleen maar kan toekijken is gewoonweg niet leuk en heel moeilijk als ouders zijnde! En vooral omdat het nu al een tijdje aanhoudt...

Heel veel beterschap en ik duim voor jullie dat jullie maandag duidelijkheid krijgen en Iman weer snel beter is!

Gr. Miranda

14. sweetangel100

Dank jullie wel allemaal :)

Vandaag heeft ze een redelijk goede dag, wel nog diarree, maar geen buikpijnaanvallen meer gehad... Maar ja deze week dacht ik ook 2 dagen dat het beter ging :(

Ze ligt nu lekker te slapen.

15. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi hoi,

Herken de symptomen. Kan het niet het Rota virus zijn? Groene diaree lijkt hierop. Damiën heeft de zelfde klachten gehad.
    Duurde ook 2 weken voordat hij wat opgeknapt was.
    Groetjes Karin

16. sweetangel100

Hoi Karin,
    Het zou kunnen. Hopelijk krijg ik maandag de uitslag van het kweekje. Die zou gister al binnen zijn geweest, fijn he? GRRR
    Liefs

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ach arme Iman :(
    Hopelijk weet je maandag wat het nou is,lijkt me echt heel moeilijk om toe te zien dat je kindje zo'n pijn heeft :(
    Heel veel beterschap.

18. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoe is het vandaag met Iman?

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Weet je al wat meer :(:

20. sweetangel100

Hoi dames,
    Iman is van harte niet meer ziek, maar de diarree is in elk geval nog niet weg.
    Ik probeer al een kwartier om de huisarts te bellen voor de uitslag maar zij zijn telkens in gesprek :(
    Ik laat het weten hier!

EDIT: het kweekje was helemaal goed. De huisarts belt me zo meteen terug om te overleggen over hoe nu verder.

Deel Deze Pagina