Wat heeft ze toch? :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetangel100, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ook bij nutrilon Omneo? Hier ook een kindje met erge krampjes en huilbuien vanaf 3 uur 's middags. Of was het bij Iman de hele dag door huilen?

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hopelijk wordt het snel allemaal beter met Iman, het duurt nu al echt lang als ik dat zo lees... lijkt me voor jou ook niet echt leuk!
    Veel beterschap!

groetjes Niki

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Alle nutrilon met vernieuwd receptuur, die dus ook ;)
    Maar Iman huilde idd de hele dag door.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb je al wat meer gehoord van de huisarts?

Kwebbel

5. sweetangel100

Ja de huisarts heeft voor me met de kinderarts gebeld en de kinderarts zei dat lactose intollerantie moeilijk vast te stellen is bij zuigelingen omdat de zuurgraad van de ontlasting bij ieder kind weer anders is.
    Het beste was toch om het uit te proberen met voeding.
    Dus als allergy care niet helpt dan gaan we op de sojamelk.

Ze heeft vandaag goed gedronken en vanmiddag maar heel even krampjes gehad!

Ik wil nog niet te positief zijn, maar het lijkt echt beter te gaan!

We hebben trouwens helaas ook eczeem ontdekt. Ze had allang een plekje achter haar oor, maar dat is nu veel groter en ook een plekje voor haar oor.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Och..eczeem is wel weer een verschijnsel wat bij koemekallergie zou kunnen horen.
    Hopelijk weten jullie gauw wat jullie kleine meid heeft en heeft ze geen klachten meer waardoor ze weer jullie vrolijke meid wordt.

Kwebbel

7. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Balen zeg :( Heel veel beterschap voor de kleine meid, ik hoop dat het snel weer goed met haar gaat! ;)

8. sweetangel100

Dank jullie wel allemaal!

En kwebbel hartstikke bedankt voor het meedenken en de adviezen ;)

9. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Jeetje wat een verhaal... Heb afgelopen zaterdagochtend ook bij de huisartsenpost gezeten. Lucas had echt van die zogenaamde "spuitluiers". Gevolg om de 2 uur kon je hem ongeveer van top tot teen weer verschonen. Voordat hij er ook zo erg last van die diaree had, had hij ook al een paar dagen best pijn in zijn buik. Dat over het algemeen tijdens de fles geven en er vlak na... Nu de diaree eruit is heeft hij af en toe in het begin van de fles nog wat overstrekkingen (last van zijn buik), maar dat komt dan weer omdat hij veel te gulzig begint met drinken. Naarmate hij langzamer gaat drinken gaat het prima. Hier hebben we Lucas nog geen fruit/groente hapjes gegeven na dit helse weekend en week ervoor. Laat hem eerst maar weer rustig aan bij komen...
    Conclusie was hier dat hij last had en miscchien nog iets heeft van een buikvirus. Tja het heerst enorm. Maar het is echt vreselijk aan te zien hoeveel pijn ze dan hebben.

Sweetangel veel sterkte en beterschap met de kleine meid! ;)

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Sjee Sweetangel... vervelend zeg.. (lees het nu pas *schaam schaam*.
    Hopelijk ben je er snel achter wat er met Iman aan de hand is!

Deel Deze Pagina