Hoe lang hebben jullie kindjes in de bak van de wandelwagen gelegen? Ik vraag dat omdat Joey vandaag voor het eerst in de 'buggy' opzet van de wagen heeft gezeten... en ik heb er buikpijn van. Niet omdat hij het niet leuk vond, hij lijkt er juist aan toe te zijn, hij wil niet meer liggen in de bak, hij wil om zich heen kijken. En hij wordt er op 5 cm na ook al te groot voor, voor de bak... maar hij wordt zo snel groot Ik wil hem als een baby'tje in de bak houden Kan het geen kwaad voor hem om al in de wagen te 'zitten' ? Nou zit hij niet kaarsrecht hoor, hij leunt een beetje achterover. En ik kan hem ook in de ligstand doen...
Als ik jou was zou ik hem in de ligstand doen. 4 maanden is een beetje te jong nog voor in de zithouding. Ik heb mijn meiden er zo lag mogenlijk in laten liggen. Ze waren beiden zeker al over de 6 maanden toen ze in de wandelwagen gingen.
ik denk een maand of 3 a 4 dat we de dreamy hebben gebruikt toen was ze er ook al uitgegroeid, en lag toen in de wandelwagen helemaal in de ligstand
wij hebben dan wel niet de dreamy..maar dhani lag ook al met vier maanden in de buggy..hij pastte nog wel in de bak maar het was elke keer krijzen.. Hij kan in meerdere standen..dus hij zit niet volledig rechtop..
Fienne dacht ik al met twee maanden eigenlijk veel te vroeg, maar mevrouw vond het in de wagenbak afgrijselijk. Altijd kei hard krijsen. nu ze wat meer kan zien is het wat minder geworden, maar volgens mij adviseren ze in ieder geval tot 6 maand en het liefste tot ze zelf kunnen zitten dacht ik. vooral met dit weer..
ik herken het probleem ik denk dat rene niet lang meer in de bak kan liggen heb een quinny buzz maar kan die ook in lig stand? anders moet ik de maxi cosi gaan gebruiken en dat mag weer niet langer als 2 uurtjes per dag.
Ik heb ook een Quinny Buzz. En ja, die kan je in 3 standen zetten. Zit ook een ligstand bij. Denk zelf ook dat Lucas over een maandje niet echt meer in de Dreami bak kan. Qua lengte heb ik net misschien een centimeter of 6 a 7 over nu. Hij ligt nog wel redelijk rustig, maar begint nu ook meer ongeduldig te worden en te trappelen. Zoveel uitzicht hebben ze in de bak niet. Tja en als je dan een nieuwsgierig kind hebt...
Rick ligt nu 2 weken in de wandelwagen van Quinny Buzz....gewoonweg omdat hij niet meer in de kinderwagenbak past! (met 15 weken was hij dan ook al 68 cm lang....)
Op het consultatieburo zeiden dat het geen kwaad kon met vier maanden al, zolang je de wagen maar in meerdere standen kan zetten..zodat ze wel goed erin liggen/half zitten..
Juist Iman past wel nog in de bak, maar zo gauw als ze het niet meer leuk vindt, gaat ze in de buggy op ligstand!
@geertje1985 ik herken jou probleem ook mijn kindje gaat te groot worden voor de bak. en wil hem ook het liefst klein houden. ook ligt hij te trappelen en kan iks zien dit vind ie ook niet prettig maar vind de bak wel lekker warm met dit weer de buggie lijkt me weer zo koud.
Bij de meeste buugy's / wandelwagens kan je een lekkere warme trappelzak krijgen. Hebben wij er wel bij gehaald. Net zoiets als die van de maxi-cosi. Dan hebben ze het echt niet heel koud hoor
nee dat was iemand anders probleem die van mij was dat ze continu huilde (het was meer gillen/krijsen) als ze in de bak lag. Oja ik heb de easy walker die heeft een hele dikke fijne voetenzak kan tot het hoofd opgetrokken worden en bij het hoofd aangetrokken. Dan wordt het een soort nestje.. echt heel fijn!