Bekijk bijlage 202854 Hoi meiden, Hier ongeveer het verhaal.. Zit dus vandaag op dag 81..nou mijn langste cyclus is 47 dagen... Op dag 54 naar de ha geweest omdat ik dus maar steeds niet ongesteld werd.. bloed en alles geprikt maar daar kwam niks uit. Ondertussen dus wel ah dieet..7,5 kilo kwijt..bio-hcg heet dat. Ik heb elke dag steekjes bij mijn liezen/buik heb voor een maand terug al een keer getest (voor ik naar ha moest)maar gaf negatief aan.Dus ik had de hoop al echt opgegeven! Volgende week 7 dec.naar de gynaecoloog. Ik had gisteren op mijn werk al zoiets van oo heb trek...maar goed vanmiddag kon ik eerder naar huis ik had zin in iets!Dus ik had nog chocolade daar 3 van gehad, bonbons, en paar chipjes. Ik zat mjin dag en voor volgende week te overdenken en ik dacht nou ik heb nog een zwtestje liggen ik probeer het nog maar es gwoon. De kruidvat test!Ik zag het c en t staan en hup!gelijk de Tsloeg al donkerrood aan...toen dacht ik nog huh welke sttreep moetik ook alweer hebben? Maar goed zwanger dus!hihi Ik had nog een Clearblue liggen en die heb ik dus ook maar gelijk gepakt en die gaf 3 plus aan!dus waarschijnelijk ben ik nu ongeveer 6 weken zwanger! Ik gauw manlief gebeld...die zei ja bel je zo terug...en die kwam al eerder naar huis...die opzich ook in de gloria..maar ook weer niet want ja we moeten volgende week gewoon naar de gyn.omdat het niet 'lukt'..zeg maar... Ik stond toen ik de positieve test had, was helemaal in schock!dacht dat kan niet! Maar goed morgen belt de huisarts terug en dan maar eens verder overleggen van hoe of wat en welke stappen te ondernemen. Ben dus niet misselijk of iets...wel als je dus terug rekent, last dus van steekjes, moe, levendige dromen, meer witterige afscheiding tja dat is het wel volgens mij.. Ik denk dat we kindje verwachten rond augustus ongeveer...maar goed dat horen jullienog wel.. Dit is een beetje het verhaal.. Man zn ouders weten het al, we hebben een foto gemaakt van de testen af laten drukken kaartje erbij van Opa en Oma tekst in geschreven, dus die waren enorm verrast ook. Zijn nu bijmijn ouders maar die hebben koor dus die zijn er tegen 22u weer..een verrassing dus! Collega's van mijn groep weten het...nu nog een paar weekjes geheim houden haha!
superrrrrr! geniet er van en wens je een heel mooie zwangerschap toe en daarna een mooi/gezond kindje!!!
Wat een heerlijk enthousiast en gelukkig verhaal! ik word er zelf ook blij van... Geniet ervan en veel geluk!!
met dat bio hcg dieet heb je ook hormonen in je lichaam toch? natuurlijk ben ik blij voor je dat je zwanger bent, of iig een posittieve test hebt, maar die hormonen kunnen ook van je dieet komen he? dat weet je toch wel? ik wil je absollut niet otmoedigen maar zou zo jammer zijn als je positief test en dat de gyn volgende week een echo doet, want ik zou gewoon de afspraak door laten gaan, krijg je mooi een in wendige echo, en dat er niks zit, dat zou zo'n teleurstelling zijn, succes meid, en nogmaals ik hoooop echt zo dat je zwanger bent, en dat het niet komt door je dieet, of is dat te lang geleden ervoor?
eens met Haagje, als het onderstaand dieet is wat je doet/gedaan hebt dan zou ik zeker nog eens dubbel laten checken door middel van een echo of je wel echt zwanger bent want als ik het goed begrijp gebruik je bij dit dieet/kuur HCG binnen en tja, daarop slaat een zwangerschapstest natuurlijk positief uit. Ik wens je uiteraard een zwangerschap toe, begrijp me niet verkeerd, maar als je dit dieet/kuur volgt zou ik nog twee keer nadenken voordat je echt gaat juichen. Heeft de Bio HCG kuur bijwerkingen? Wat doet het hormoon HCG met je? Het hormoon HCG Het hcg hormoon is een hormoon wat normaal gesproken extra wordt aangemaakt door vrouwen die zwanger zijn. Een zwangerschapstest is gebaseerd op het gehalte van het hormoon HCG. Het hormoon heeft verschillende bijwerkingen, zowel positieve als negatieve. Hieronder zullen alle bijwerkingen aan bod komen. Voordelen Zodra een vrouw zwanger is wordt er extra HCG door het lichaam geproduceerd. Zodra het embryo zich heeft ingenesteld wordt er HCG aangemaakt door de placenta. HCG is van levensbelang voor de baby. HCG zorgt er namelijk voor dat de baby zich verder kan ontwikkelen in een veilige omgeving. Voor mensen die willen afvallen heeft het hormoon HCG ook extra bijkomende voordelen, hierover straks nog meer. Nadelen Vrouwen die zwanger zijn kunnen soms last hebben van de zwangerschap. Ochtendmisselijkheid, huilbuien, lachbuien, constant naar de wc moeten. Het zijn allemaal symptomen die soms wel en soms niet tijdens een zwangerschap voorkomen. Al deze symptomen worden veroorzaakt door het hormoon HCG. Zwangere vrouwen kunnen deze symptomen als vervelend ervaren, ze gedragen zich niet meer zoals normaal en ondervinden hinder aan de symptomen. HCG en afvallen Voor mensen die willen afvallen heeft het hormoon HCG weer veel andere bijkomende voordelen. HCG hormoon stimuleert namelijk de vetverbranding. Er wordt dus extra vet uit het lichaam verbrand, waardoor het afvallen een stuk gemakkelijker gaat. En de vetverbranding heeft nog een extra bijkomend voordeel, namelijk dat het vet vooral wordt verbrand op plekken waar de meeste mensen dat willen. Het vet wat verbrand wordt is namelijk afkomstig van de zogenaamde vetopslagplaatsen. Denk hierbij aan de billen, buik en de heupen. Dit zijn de plekken waarop de meeste mensen graag wat extra vet willen verliezen. Met afvallen op de normale manier verlies je ook gewicht en vet, maar dit is meestal verspreid over heel het lichaam en dus niet alleen op de plekken waar dat gewenst is. Naast de vetverbranding en de plekken waarop het vet verbrand wordt heeft HCG nog een extra voordeel voor mensen die willen afvallen. HCG remt namelijk en de eetlust en onderdrukt de hongergevoelens. Doordat de hongergevoelens onderdrukt worden, heeft u minder trek in eten en is het een stuk gemakkelijker om een dieet vol te houden. Het onderdrukken van de hongergevoelens zorgt er tevens ook voor dat u zich minder moe en futloos voelt, waardoor u gewoon uw bezig kunt blijven houden met uw dagelijkse activiteiten. Conclusie Het hormoon HCG is dus oorspronkelijk voor zwangere vrouwen en hun kind bedoeld en is voor de ontwikkeling van het kind onmisbaar. Voor mensen die af willen vallen blijkt het hormoon ook een hoop voordelen te hebben. Tegenwoordig hoeven mensen die af willen vallen gelukkig niet meer het hormoon HCG te spuiten, maar kunnen ze ook via een vloeibare substantie met frequenties van HCG afvallen. HCG maakt het afvallen makkelijker doordat er extra vet verbrand wordt en de hongergevoels ondersrukt worden, waardoor het dieet makkelijker is vol te houden. Tevens wordt het vet verbrand op de meest gewilde plekken zoals de buik en de heupen
als je test 3+ aangeeft neem ik aan dat je echt wel zwanger bent. dan moet je behoorlijk veel hcg in je bloed/urine hebben. lijkt me sterk dat dat van het dieet komt.
Hallo, Ik heb gebeld met mijn consulent en het heet niets voor niets BIO-hcg,,de 'HCG"is eruit gehaald daarom ook is het ook Bio. En het is ook getest met de ClearBlue test dat ze dan negatief uitvallen. Dus ik mag me zeker zwanger noemen
Laten we van het positieve uitgaan!!! En natuurlijk de bevestiging van de gyn. Vanuit mij alvast van harte!!!