mmm dan heb ik van alles een klein beetje want tis niet zo heel erg dat ik er ziek van op de bank hang! groetjes
Buikgriep? Ik hoor veel mensen met de gewone griep. Hier heerste de buikgriep in december heel erg verschikkelijk. Wij hadden de hele familie aangestoken met pakjesavond met sinterklaas! Nu hoor ik echt alleen maar mensen met de echte stevige griep.
Hier heerst de griep. Koorts, blaasjes op de tong, snotneus, hoesten en alleen Sem heeft last van buikgriep.
Beterschap voor alle zieken! Gelukkig heb ik het niet te pakken. Dat buikvirus (norrovirus) heerst al vanaf ongeveer december en is nog niet weggeweest, lijkt wel of echt iedereen aan de beurt moet komen. Heb afgelopen week op m'n werk veel ziekmeldingen moeten verwerken, het was afgelopen week echt een piek wat betreft ziekmeldingen. Groetjes Taby.
Idd..Bij mij op het werk heeft in december ook het Norovirus geheersd. Twee keer zelfs. (verpleeghuis) De clienten hebben echt een waardeloze kerst gehad want het hele huis zat zo ongeveer in quarantaine... Geen mis, geen kerstdiner, zo min mogelijk bezoek... Echt heel erg... En wat er nu heerst.. Ik weet het niet, maar het lijkt wel of iedereen ermee aan de beurt komt... En het duurt allemaal zo lang voor het een beetje over is... Een week of 2 is niks... Sterkte ermee!
Nu heerst er heerlijke buikgriep.. tenminste hier bij ons.. Op mijn werk zijn er 4 van de 6 aan de dunne.. (ik werk met verstandelijk gehandicapten) Tja en werk de pasen vol op dus ik hoop maar dat ik het niet ga krijgen.. groetjes Yippie
zo dat gaat nogal,ja bij mij is het weinig ik heb een snotneus maar kan gewoon nog ademen door mn neus. Heb klein beetje last van mn keel klein kriebeltje en heb nog maar drie keer beetje dunne poep gehad meestal s ochtends,daarna kon ik weer moeilijk poepen dus is niet erg gelukkig maar het is er wel! groetjes
Buikgriep....we hebben het nog niet gehad wel de gewone griep met een heeeeeeele lange na sleep....pff....
Ben verkouden... neus dicht, keelpijn, waterige ogen... Getver wat ben je dat snel zat Sterkte aan alle zieken
Net een fikse keelontsteking gehad met koorst, kotsen, hoofdpijn, buikpijn en veel hoesten.. Beterschap allemaal!
Ben ik blij dat we hier in huis allemaal begin December al buikgriep hebben gehad! Maar als die nog steeds heerst dan is ie er al wel super lang! Het enige wat wij nu hebben is wat gehoest en ik heb steeds bloedneuzen:-s