Hoi Mijn dochter is de afgelopen week erg onrustig aan het slapen in de avond. Tot nog niet zo lang geleden, kreeg ze rond 22 uur nog een fles, maar die heb ik er toen afgehaald, en sliep ze zeker een week gewoon van 19 uur tot de volgende dag door. Maar opeens...is het mis, ze word zooooo vaak wakker gaat dan wel met het muziekje (van de babyfoon) wel weer slapen. maar word daarna ook weer wakker en gaat huilen. Als ik ze er uit haal, heeft ze werkelijk de grootste lol. als ik naast der ga zitten/staan ook... dus is dit verlatingsangst? ik heb zoiets , ik ga je er niet uithalen, want ik heb het idee dat ze gewoon een "spelletje" speelt.... maar ja zo zijn de avonden ook niet echt fijn... Is dit herkenbaar? Is het een fase?
Hier 7,5 maand en opeens ook onrustig slapen. In de avond maar vooral in de nacht. Is van 1 tot 4 wakker de laatste week. Ook niet echt huilen, maar echt klaar wakker... Geen tips helaas, wel herkenning...
je gaat waarschijnlijk niet blij met mij zijn.....maar ja herkenbaar en hier is het nog steeds in volle gang. Begon wel rond de 10 maanden hier. Hier is het iig geen honger, want die late fles was er al heel lang af. Ik ben er wel bijna zeker van dat het verlatingsangst is...hij slaapt namelijk ook niet meer alleen in. We leggen hem in zn bedje en hoeven verder niks te doen behalve dan naast zn bedje zitten. Binnen 5 minuten slaapt hij dan en gaan we weg. Het is dus ook geen moeite maar wel typische tekenen van verlatingsangst. Als hij overdag of s nachts wakker wordt is hij ook gelijk heel verdrietig ipv dat hij gezellig gaat kletsen zoals eerst. Ik hoop echt dat hij er snel vanaf is...overdag ook helemaal in paniek als je wegloopt.