Hallo dames Ik ben 3 weken geleden gestopt met mijn pil, omdat wij voor ons eerste kindje willen gaan. Aangezien ik nog niet helemaal weet of mijn cyclus al op orde is (ging er eigenlijk vanuit van niet, omdat ik vaak lees dat dat weken/maanden kan duren), weet ik ook niet helemaal wanneer mijn ovulatie kan hebben plaatsgevonden (als die er al was), maar volgens de berekeningen zou die rond 16 oktober moeten zijn geweest. Op de 13e en 17e hebben we geklust, maar de 13e is er niet in mij gekomen. Hierdoor ging ik er dus eigenlijk al vanuit dat het deze maand niet mogelijk was om zwanger te worden, en dat november onze eerste probeerronde zou worden Maar nu heb ik al een aantal dagen last van velle steekjes in mijn rechterlies, wat gerommel (ook steekjes) aan de rechterkant van mijn onderbuik en soms door mn hele onderbuik. Ook voel ik soms een rare kriebel bovenin mijn vagina (baarmoedermond?) Verder lijk ik soms een steekje in mn borsten te voelen. Ik heb wittige afscheiding (anders dan normaal) en het lijkt wel of mijn maag en darmen een beetje van slag zijn. Ik heb ook steeds wat jeuk op mn rug, alhoewel in twijfel of dat er iets mee te maken kan hebben, maar... Nu vraag ik me dus zeeeer af of het misschien tóch zo zou kunnen zijn, al lijkt dit sterk.. Herkent iemand dit? Dankjullie wel alvast!
Tja dat is lastig te zeggen, omdat je niet precies weet wanneer je ongesteld moet worden, en wanneer ongeveer je eisprong geweest is. Het kan ook zijn dat je aan het ontpillen bent. Maar goed het kan net zo goed wel gelukt zijn afwachten dus, succes meid. Groetjes
Hoi, Persoonlijk vind ik 3 weken erg vroeg om al iets te zeggen. Vaak heeft je lichaam idd even nodig om te ontpillen en bij sommige vrouwen duurt het vrij lang voordat ze een normale en regelmatige cyclus hebben. Mijn cyclus was toen wel normaal, maar ging gepaard met meer pijn en kwaaltjes, tsja, die hormonen houden het dan niet meer tegen he.. Dat was balen en ik voelde van alles Het kan natuurlijk zijn dat je al in de 1e ronde zwanger bent, dat zou geweldig zijn, maar ga er nog maar even niet van uit. De symptonen van een ongesteldheid zijn nagenoeg hetzelfde als van een beginnende zwangerschap, helaas..
Aangezien je niet weet wanneer je eisprong was, zou het kunnen, ik was ook gelijk zwanger na de pil. ik dacht dat het ontpillen was want had ook klachten zoals jij. Ik deed een test om een zwangerschap uit te sluiten, maar die was positief. En ja helaas kan het ook ontpillen zijn. Een test zal het straks moeten uitwijzen. Spannend!!
Heel kort gezegd, kan alleen een test je zekerheid bieden. Ieder lichaam is anders. Zou inderdaad ontpillen kunnen zijn of toch een zwangerschap. Succes!
Door ontpillen krijg je soms dezelfde symptomen als zwangerschapssymptomen....zoals meerdere hierboven al gezegd hebben. Nog even geduld en wachten op je NOD en dan gewoon testen. Uiteraard hoop ik het wel voor je !
Tja je kan hier wel gaan vissen op het forum, maar daar wordt je echt niet wijzer van, echt zekerheid krijg je pas als je een test doet. Ik heb elke maand last van mijn borsten, steekjes en witte vloed, maar tot op heden nog geen positieve test, heb wel geleerd dat je lichaam je heel erg in de maling kan nemen. En je bent net gestopt met de pil, dus het is heel goed mogelijk dat je gewoon aan het ontpillen bent. Ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent, maar hou er rekening mee dat dit zeker een jaar kan duren. Succes !!
Oke, dank jullie wel voor de reacties dames . Ik weet ook dat het moeilijk te zeggen valt. Ik wacht het gewoon nog even rustig af, ga er vanuit dat het niet raak is en doe voor de zekerheid een test over 2 weekjes!