Hey Nu moeten wij naar het verjaardagsfeestje van ons neefje op 28 oktober en ben ik op zoek naar een kostuum voor mijn zoontje en mij. Het is de bedoeling dat het wel een beetje makkelijk zit voor hem, mss iets voor over zijn broek en shirt te trekken of zo. En voor mij is het ook al niet zo simpel omdat ik tegen dan 31 weken zwanger ben en er echt geen zwangerschapsverkleedkleren zijn. Toch hadden we graag een beetje origineel uit de hoek willen komen zonder er al te veel geld aan te geven (kopen liever een duurder kado voor ons neefje). Wie heeft er tips voor ons?
Ik zag vandaag toevallig een paar pakjes bij de Action hangen en anders een familie lid aankijken die handig is met de naaimachine (in mijn geval mijn schoonmoeder die van een laken een dokterspak in elkaar heeft gedraait)
Ik heb er 1 gezien in de folder van de marskramer alleen dat is vanaf 3 jaar. Daar schiet je niks mee op denk ik gezien je banner?
Waarom zou je iets willen kopen, misschien kun je beter huren? Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Leiden zit bijvoorbeeld de Welkom op de voorpagina. Misschien kun je daar ook iets vinden waar jij met je zwangere buik in kan... Misschien leuk de kleine een "volwassene" te maken en jezelf een baby??
bedankt voor de tips In den aldi België stonden verkleedpakjes vanaf 3 jaar en nu wou mijn schoonmoeder wel eens proberen om die te verstellen voor mijn zoontje.