darmkramp of voorweëen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lizab, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo meiden,

Ik heb op dit moment zo'n kramp in mijn buik. Het komt en het gaat (onregelmatig) maar het doet goed pijn. Nu heb ik in het begin van mijn zwangerschap veel last van darmkramp gehad, en het gevoel lijkt er wel op. Ik ben wel gewoon naar de wc geweest. (net nog)

Ik vind het echt super moeilijk om nu in te schatten of dit dus darmkramp of voorweeen zijn..

Help?!

2. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Tsja, lastig hoor
    Bij de eerste zwangerschap had ik rugweeen. Kon echt niet missen! Leek erg op de ongesteldheidspijnen zoals ik ze voorheen had maar dan heviger. In het begin een lichte ongesteldheidspijn. Leek helemaal niet op darmkrampen.
    Heb je ook een harde buik?

3. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ja, ook een harde buik. :)

het voelt zeg maar als een erg pijnlijke samentrekking.

4. khadija2006

16 apr 2007
    33
    0
    0
    geen
    Tilburg
    ik weet wat je bedoeld, het zijn denk ik voorweeen,

ben momenteel 37 wk zwanger en loop rond met 2cm ontsluiting en de hele dag door met weeen,

gewoon volhouden

5. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Heb het nu 2 nachten gehad. Ik vind het inderdaad toch darmkramp, met name omdat het niet helemaal weggaat tussendoor. Weeen gaan helemaal weg. En voorweeen heb je net zomin iets aan als darmkrampen, dus eigenlijk maakt het niet uit wat het is! :)

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hmm. Hier gaat het tussendoor wel helemaal weg.
    Maakt idd ook niet zoveel uit. Beiden niets om je erg veel zorgen over te maken. Maar wil het toch wel weten. :)

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ook ik had rugweëen, dus dan voel het eigenlijk meteen.. Voorweëen voelden idd als ongesteldheidspijn en steken... maar dan onregelmatig..

Deel Deze Pagina