hallo dames heeft er iemand eenig idee hoeveel de verzendkosten zijn bij tnt? ik moet een kinderwagen versturen, hieronder een link maar kom er niet uit! http://www.tnt.com/content/dam/tnt_express_media/nl_nl/download_documents/tarieven/2011/NLD9F_domestic_jan_2011.pdf bedankt alvast
Op de pagina waar je nu kijkt zit je volgens mijn niet goed maar het gaat op gewicht en lengte ik heb beneden (lig nog in bed ) een boekje waar het in staat. Dus als je de lente breete en gewicht weet dan kan ik kijken
Ik weet niet wat je wilt verzenden? Maar een pakketje binnen nederland onder de 10 kg kost 6,75. Dat is dan wel onverzekerd. Was dat het antwoord op je vraag?
Dat gaat ze niet redden ben ik bang Het is een kinderwagen, en ik nam aan een normale, niet een speelgoed kinderwagen..
Ik zou gewoon even met de verpakte wagen naar het postkantoor gaan en het terplekke laten wegen, dan weet je het zeker.. Het lijkt me trouwens wel erg zwaar hoor 25 kg voor een kinderwagen (of zit de maxicosi ook bij het pakket?)..