hoi allemaal, ik heb een gunst te vragen. Vrienden van ons hebben zelf 3 adoptiekinderen en vangen geregeld kinderen in crisis situaties op. Zelf hebben ze het niet echt heel breed, maar doen wat ze kunnen met alle liefde en geven er zelf veel voor op. Nu wilden wij ze verrassen met het stippenservies van de de, waar ze zelf ook voor sparen, maar je hebt er zoveel punten voor nodig!, of veel bij betalen. Mijn vraag is eigenlijk, wie doet er niks met de punten of wil ze weggeven. groetjes
hallo, ik heb al wat zegels gekregen. hardstikke bedankt en ontzettend lief. Maar we kunnen er uiteraard nog meer gebruiken. wendy, ik hoop dat je mijn pb hebt gekregen. groetjes
meiden, jullie ontzettend bedankt! Ik krijg al wat zegels, maar kan er zeker ook nog wel wat gebruiken. alle beetjes zijn meegenomen! liefs
Oooooo... K**! Ik heb ze van het weekend net allemaal weggegooid.... Had er een hele pot vol! Sorry sorry sorry
jammer! maar het is geweldig dat iedereen zo meehelpt hoor! allemaal bedankt, en ze zijn nog welkom hoor!
Hoi miloux Ik heb ze vanmiddag op de post gedaan. Je krijgt er morgen of overmorgen meer dan 2800 op de deurmat. Veel succes ermee. Liefs Wendy
Hoi Miloux, Ik heb er hier nog een stel liggen (weet niet hoeveel). Als je me je adresgegevens doorstuurt stuur ik je de zegels toe. Inkie
meiden ik heb er ook nog 2800 nodig! wie kan mij helpen, heb me een ongeluk aan thee gedronken , en moet er nog zoveel! wie ow wie wilt mij helpen..wie helpt mee met mij om te sparen! als ik iets voor jou kan doen, gooi het maar inde groep en dan hoor ik het wel alvast bedankt! nachtvliinder
hmm nachtvlinder.. dit vind ik wel een beetje raar.. @miloux... mn moeder heeft volgens mij nog een boel van die dinge, kga morgen naar rd toe, en zal t haareens vragen xx
ik bedoel ik vraag het toch alleen maar? of zit ik dan weer verkeerd..? doe ik het niet goed? je zegt het maar hoor!
omdat miloux een topic start om die dingen te krijgen voor een lief gezin... en jij gaat daar gewoon doorheen, eventueel mensen voor haar neus wegkapen...
nou okey weet je wat laat dan ook maar ik heb het al anders geprobeerd! dus mensen lees mijn berichtje maar niet!
Hmmm ik moet toch zeggen dat ik het helemaal met Saraah eens ben! Het is Miloux haar topic....en voor een goed doel! Jij komt in haar topic iets voor jezelf vragen. Sorry maar ik vind het ook erg ego overkomen. Het is niet de bedoeling om je te kwetsen, maar wel mijn mening! Misschien iets langer nadenken voordat je een berichtje plaatst.
hmmm.. denk je dat ik het nou niet door heb? waarom zeg ik laat het maar heb het al op een andere manier gedaan? is niet mijn bedoeling geweest om mensen weg te kapen.. dus je hoeft het niet nog een keer erin te wrijven had het na de eerste keer wel begrepen hoor
@Miloux Super dat je dit doet! Ik heb zelf 120 punten voor je goede doel (wij drinken amper koffie) En bij m'n schoonmoeder nagevraagd ...die heeft er een boel en die legt ze ook klaar ! Liefs Mirre
Misschien een stomme vraag, maar eh, zijn er nog andere dingen waar ze heel blij van worden of die ze nog graag willen hebben of nodig hebben? We gaan namelijk verhuizen en ik geef de dingen graag weg voor een goed doel! Aan DE punten kan ik je niet helpen, maar wellicht wel andere dingen.