hoi, op aanraden van het cb ging er een theelepeltje rijstebloem door de laatste fles omdat ze altijd om 4u wakker werd. Ik vond t nog wat te vroeg maar oke..... toch nu 3 avonden gedaan maar nu heeft ze wat droge ontlasting. Deed geen pijn zo te merken maar kan dat kwaad? Toch maar ff stoppen? Ik kan nu geen cb bellen en morgen moet ik alweer vroeg werken. Iemand ervaring ermee?
ik loop nu stage op het cb... en weet wel dat alle ontlasting oke is bij babys, behalve keutels.. dus als het echt harde poep is zou ik er toch mee stoppen sterkte, liefs muis
Ik zou er mee stoppen, nachtvoedingen op die leeftijd zijn ook nog super normaal, dus ik vind het een gek advies van het cb...
vond ik ook! Moet half 6 uit bed dus wat bied ik aan om 4u als ze om 5.45 150/5 krijgt? Vandaar die vraag en het gekregen advies. Ik stop wel ff en hoog de fles wel op. Ze had geen krampen maar toch... met het hoofdingrediënt melk lijkt het mij dat je vloeibaar poept en geen droge ontlasting krijgt.... ff kijken wat de grotere fles doet