naar bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gerlinde, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    180
    2
    18
    mijn zoontje is 18 mnd ging altijd smiddags en savonds heel makkelijk naar bed nooit huilen maar nu sinds twee weken je hoeft allen maar te zeggen we gaan slapen of zijn fles te maken begint hij heel hard te huilen echt krijssen duurt echt lang hij wil niet naar bed

is dit een fase gaat het gewoon weer over of heeft iemand hier ook ervaring mee

hij had paar maanden geleden ook in eens dat hij niet meer op het aan kleedkussen wou liggen ook helemaal huilen dat is van zelf over gegaan vraag me dus af of dit ook zelf over gaat of dat we er iets aan moeten doen

2. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dit wel weer een fase.
    Heb zelf een dochter van 19 maanden en die had in ene door dat het bed ritueel begon. Zij ging niet schreeuwen ofzo, maar holde steeds weg en dan moesten wij haar pakken. Als we haar dan hadden vond moest ze lachen en konden we verder.
    Dus het zou best kunnen dat je zoon het door heeft en daarom gaat tegenstribbelen.
    Hij moet er even doorheen en dan zal het straks wel weer beter gaan.
    Misschien kan je proberen uit te leggen wat je gaat doen. Dat hebben wij vanaf het begin wel gedaan en merk dat, hoe jong ze is, het wel werkt.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Hier ook gehad maar dan met 16 mnd.

Of ze maakte er een feestje van zodra ik de kamer binnen liep of ze gaf duidelijk aan geen aandacht te willen.

Het heeft een week geduurd. Ik heb haar laten huilen. Sindsdien nooit meer gehad. Ik zette wel een flesje water in haar bedje en hield een vast slaapritueel aan.

Succes!

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bij ons is het nooit een probleem geweest..

ik zeg.. ga je lekker slaapjes doen? gaan we naar bedje toe?

dan rent ze naar de deur toe.. en zeg ik. krijg papa nog een kusje? dan gaat ze papa een kusje geven, en zwaaien en rent ze weer naar de deur..
    ik laat haar dan zelf de trap op lopen (loop er wel achter) en dan wilt ze al in bedje klimmen..

ik laat haar zoveel mogelijk zelf doen, misschien dat jullie kindjes het dan ook leuk vinden?

5. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Finn heeft dit ook. Zodra hij doorheeft dat we naar bed gaan begint hij moeilijk te doen, te huilen enz...eenmaal op bed blijft hij 5 min krijsen en daarna valt hij (meestal) in slaap.

Ik denk dat het een fase is, en vanzelf weer over gaat...

Deel Deze Pagina