mijn vent snurkte ook altijd uiteindelijk heb ik hem naar de kno arts geschopt. niet alleen omdat ik er last van had , maar ook omdat hij zelf veel minder uitgerust wakker werd. uiteindelijk bleek zijn neusschotje scheef te staan en die hebben ze recht gezet , na die operatie heeft hij nooit meer gesnurkt. dus als hij echt blijft snurken even naar de kno arts het kan namelijk ook medisch zijn
hier ook een snurkende man.. om gek van te worden!! hij is nu verkouden en dat maakt het nog veel erger, en ik slaap zelf al z slecht vanwege mn zwangerschap (veel wakker liggen, snachts misselijk, onrustig dromen etc..). het is ook erg wanneer hij alcohol drinkt!! hebben wel eens keelspray gebruikt en dan snurktie niet, maar dan hoor je de hele tijd zown raspend geluid, nog veel irritanter!!!!! nu heb ik hem een paar dagen naar de bank gebonjourd wanneer hij snurkte, aangezien ik al slecht slaap en wel lange zware werkdagen heb. na twee dagen op de bank issie naar apotheek gegaan en heeft daar advies gevraag, jeujjj. nu gebruiktie neusspray, gaat douchen of stomen voor ie naar bed gaat, gebruikt zijn astma ding en nu gaat het redelijk goed, pfieuw.