Wat helpt nu echt bij voetwratten?

Discussie in 'De lounge' gestart door vanesje, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nou ik lees even mee,. misschien kom ik ook nog wel de juiste tip tegen..

Heb trouwens wel laatst wratten laten weghalen die op mn vingers zaten,. bij de huisarts gedaan. Maar dat vond ik al zeer pijnlijk, heb paar dagen met zeer pijnlijke duim rond gelopen. Dus nu durf ik niet echt naar de HA voor mn voetjes.

2. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Ik had er nog niet zo lang geleden ook last van.
    Ik heb er blanke nagellak opgesmeerd. 3x ker dag, helemaal ondersmeren, ook net daarbuiten zeg maar.

Na een paar dagen komt er dan een soort korstje op ( klinkt onsmakelijk i know) maar na een stuk of 2/3 weken is hij helemaal weg en ik heb er zelfs geen litteken aan overgehouden.

Toen ik als klein kind een keer een wratje had op mn voet die ze weghaalde door te branden, is er wel een littekentje achtergebleven :(

Dus; blanke nagellak!!!!!!!

3. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik had op mijn hiel een grote wrat, had geinfomeert bij de HA Assistente, en die zei dat ik 2 keer per week voor 6 weken lang langs moest komen om het te laten weg halen.

En aangezien ik met school zat deed ik dat niet. Dus is die Wrat op misterieuze wijse verdwenen. Wel had ze me verteld dat je beter met een Vijl die wrat moet weg vijlen en elke keer datie weer beetje aangroeit weer weg vijlen en dat volhouden tot die weg is (Je moet schijnbaar de wrat irriteren ofzo)

Nou ik heb dat nooit gedaan maar die wrat is wel weg, zie alleen nog een rood vlekje :/ miss geirriteerd geraakt door mijn schoenen =P maargoed ik heb er nog 3 op een rijtje onder mijn teen. Ook niet zo prettig. Ik denk dat ik idd maar die nagellak ga proberen =D

4. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Ik heb het in het begin ook geprobeerd met een vijltje, maar daar kreeg ik zulke rillingen van. Alsof je met je nagels over een schoolbord gaat ieuw:D Geen fijn gevoel..
    Toen dus die nagellak;)

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    heb er zelfs voor bij de dermatoloog gelopen, elke week aanstippen.
    Niets heeft geholpen, heb zelf van dat aanstipspul gekocht van wartner maar ook dat is geen succes.
    Ga dus maar de andere dingen uit proberen.

Deel Deze Pagina