Dr Brandt

Discussie in 'De lounge' gestart door Roodkapje1979, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Eindelijk na heel wat jaren proberen en heel wat geld uit te hebben gegeven, heb ik nu een creme gevonden die echt werkt op mijn huid! Deze; Pores No More from Dr. Brandt - Refine Enlarged Pores and Control Excess Oil
    Heb een flink aantal proefmonsters gekregen van de Douglas om het uit te proberen en na ruim een week zag ik al resultaat. (heb erg grove porieen op mn voorhoofd) En nu 2 weken verder is het nog beter geworden! Heb nu nog proefmonsters voor 2 weken en dan is het op. Dus ben gaan kijken op de site van Dr Brandt en ja hoor wat een prijzen! Ik heb dan 3 soorten nodig om het beste resultaat te krijgen. Dus dan ben ik €150-, kwijt voor 3x 50ml!
    Dus ik zat eens te denken, als ik nou naar een dermatoloog zou gaan, zou er dan een kansje bestaan dat ik misschien wat vergoed krijg? Of weet er iemand of er een site is waar je Dr Brandt iets goedkoper kunt bestellen?

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik heb het ook en werkt echt super he!
    Het is wel een hoop geld in een keer maar je doet er echt heel lang mee want je hebt maar weinig nodig!
    Aan de andere kant had ik zoiets van ach...heb eindelijk iets gevonden wat fijn is...dan maar duur!
    Denk niet dat je dit vergoed zult krijgen meid...

x

3. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    ja idd je doet er super lang mee dat merk ik nu al met de proefmonsters! Hm twijfel twijfel......

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Maar je zegt dat je 3 dingen moet kopen... Ik heb alleen 2 cremes en de tonic heb ik van Lancaster gekocht.. (grote fles voor 20 euro geloof ik) Mijn schoonheidsspec. zei dat tonic wel heel belangrijk is maar dat die niet per se heeeeel duur hoefde te zijn.
    Dus heb nu facewash en tonic van Lancaster (ruikt heeeerlijk!) en 2 cremes van dr Brandt en werkt heel goed allemaal! Geen irritaties , niks!

x

5. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Ik heb de reiniger, de creme en een foundation die ook niet alleen dekt maar ook nog de functie van de creme heeft.

Ik zat te denken om dan de foundation evt weg te laten.

Welke 2 creme's heb jij dan?

Deel Deze Pagina