ik heb er ook last van , ik las dat het sap van een paardebloem ook moest helpen. Ik heb er ook een paar op mijn vinger, echt goor en de dokter wil ze nu niet weg halen, nou smeer ik het elke keer in met Bloem warts away. En plak het helemaal dicht met pleisters en ja ik kan het verschil al zien!
Duk-tape helpt echt. Alleen je moet de wrat goed kunnen afplakken en deze drie dagen laten zitten (liever niet nat laten worden) na die drie dagen nogmaals drie dagen laten zitten. De wrat wordt dan zwart en valt er op een gegeven moment eraf. Mijn dochter had een wrat op haar pink en dat vond ik zo vies. Het heeft echt geholpen en ze is weer wrat vrij. Als ik er weer een zie dan pak ik meteen duk-tape. Succes met het bestrijden.
Ik heb er al ruim 6 jaar een onder mijn voet. Ik heb uit engeland een eeltmesje wat ze hier niet verkopen maar daarmee kan je alle eelt er omheen goed wegkrijgen. Laatst heb ik 2 weken formule w gebruikt, toen 2 keer bevroren en dacht dat ik hem toen had maar helaas. Ben er ook al jaren mee bezig. Volgens mijn HA mag bevriezen wel, dat heeft niets met de baby te maken. Met formule w en salicylzuur moet je juist oppassen lijkt me. Ik ga duct tape proberen na de zwangerschap. Succes, C
Je moet denk ik met ducttape en zo ook oppassen tijdens zwangerschap omdat er toch lijm en chemische stoffen in zitten. Pleisterspray zal wel mee vallen. Hoor graag of het helpt. C