Hier nog een even een vraagje over sporten.. Ik las op internet dat TE intensief sporten niet goed is om zwanger proberen te raken. Nu ben ik net 3 dagen begonnen met insanity.. En dat is BEHOORLIJK INTENSIEF! Dit dan wel laten of?? Zal 3 kwartier intensief sporten per dag echt een invloed hebben op eisprong/innesteling?
Jongens, alsjeblieft ... LEEF. Er zijn hele volksstammen die op topniveau sporten, paardrijden, hardlopen, af en toe eens een wijntje drinken etc. Zet je leven gewoon niet op hold, zo zonde, want het kan ook gewoon nog even duren. Ik wil jullie niet ontmoedigen, echt niet, maar als ik 11 jaar mijn leven volledig had aangepast en niets meer had gedaan, dan was ik doodongelukkig geweest. En het is nergens voor nodig.
Inderdaad, gewoon door blijven leven.. Zodra ik tegen mn Nod zit probeer ik minder te drinken, maar verder niet hoor. Na 17 mnd is mn geduld al aardig op en als je dan ook nog veel leuke dingen moet laten, is het helemaal niet leuk meer. De natuur gaat zijn gang (meestal) wel. Al is mijn gedachten ook niet altijd zo positief na 17 mnd Maar gewoon lekker genieten meid! Liefs
Hoi mensen,ik ben bezig met KID behandelingen en nu is mijn eerste mislukt en vraag me af,wat ik kan doen om de innesteling te bevorderen?ik slik het volgende al: tarwekiemolie capsules,foliumzuur,vitamine b complex,multivitamine van centrum.nu lees ik ook veel over utrogestan,zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben?dit kun je via internet bestellen zelfs las ik.ik wil alles doen om zo goed mogelijk voorbereid te zijn,maar weet niet zo goed wat ik hier nog aan toe kan voegen..iemand advies?
Balen meid, dat de eerste poging mislukt is. Utro zou ik absoluut niet zonder medeweten van de gyn gebruiken. Het is een hormoon, en als hij dat niet weet, zal de hele behandeling wss niet meer kloppen. Sja - ik blijf het zeggen, leef normaal, gezond en doe je ding. Als je pilletjes wilt slikken, dan moet je dat doen (baat het niet dan schaadt het niet). Maar ga geen kunst en vliegwerk doen.
Bij deze zin rolde ik bijna van mijn stoel sorry Verder ben ik het met de andere eens door gaan met je leven hier heeft het 6jaar geduurd voor onze zoon is geboren als ik al die tijd niks meer had kunnen doen had hij nu een diep ongelukkige moeder gehad
Mijn advies is : Ontspan!! Er is niks wat je kunt doen, geniet van je glaasje wijn, sport zoveel als je wilt en geniet er van.
Ik heb jullie natuurlijk weer even nodig ! Ik werd vannacht om 3:40 opeens wakker door hevige steek bij me links onderbuik het duurde tussen de 1 en max 5 min. Toen is het gelukkig weggegaan , en kon ik slapen ! Werd vanochtend wel (kots) misselijk wakker Iemand idee ?
Ik had 7 dpo overdag ineens ook venijnige steken in mn onderbuik toen ik zwanger was wanneer ga je testen? Tarwekiemolie helpt overigens bij de innesteling..
Oké dankjewel voor je reactie , je stelt me al een beetje gerust! Ik ga zondag testen , hopelijk een leuke verassing op Moederdag !
Dat zou idd leuk zijn als je zwanger bent begint je lichaam wel direct met hcg aanmaken, ik had 2 dagen na de steken dan ook den tuurstreep op de kv2v5 en 3 dagen erna een posi cleur blue met indicator, beiden in de middag, dus of tot zondag volhouden dan echt nodig is?
Ja , ik wil eigenlijk ook het liefst nu testen haha ! Ik zal eens kijken of ik het nog kan volhouden tot zondag.
Ja precies , daarom! En vind het leuk als het positief is op Moederdag ! Ja heb wel nog meer 'klachten' maar dat kan natuurlijk ook voor volgende menstruatie zijn, heb namelijk; -gevoelige/pijnlijke borsten. -wat zeurderige gevoel in onderbuik. -trek in rauwe tomaten. (Nog nooit eerder gegeten) -en hele dag door misselijk !
Hoi,ik heb hetzelfde gehad bij de vorige iui poging,echter was ik niet zwanger en voelde het toch echt,bleek dus achteraf er zoveel mee bezig te zijn,dat je lichaam je voor de gek gaat houden,zoek afleiding en ik zou zeker niet te vroeg testen hoor!hopelijk ben je zwanger! Succes!
Ja dat snap ik , ik ben zelf al meer dan een half jaar bezig. Dus weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Maar ooit moet het toch een keer goed komen !
Spannend! Succes met testen, idd niet te vroeg doen. Ik had deze maand ook van die steken en misselijk, ik dacht dat is raak. Mooi dat ik gewoon ongesteld werd, hou er wel rekening mee. Ik was ook best overtuigd... Meid, ik hoop van harte dat het bij jou wel een goed teken is en wens je n heerlijke moederdag!