Beste mensen, Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar ik ben nu 6,5 weken zwanger, maar voel al vanaf week 1 dat het waarschijnlijk niet goed zit. Bij 5 weken en 5 dagen heb ik een echo gehad vanwege bloedverlies. Er werd gezegd dat het er eigenlijk wat te klein uitzag voor bijna 6 weken. Geschat werd zo tegen de 5 weken. Er was alleen een ring te zien. Maar goed, mijn vraag: als dit niet goed gaat en de miskraam zet door (ik verlies nu ook bloed en heb krampen), wanneer kan ik dan weer verder met mn gestimuleerde IUI? Kan ik gewoon de eerste bloedingsdag als cyclusdag 1 nemen of werkt dat zo niet? Een vroeg miskraam is erg, maar goed te relativeren omdat je weet dat er bij de aanleg al iets niet goed is gegaan. Maar alle tijdsverlies erom heen vind ik nog vele malen erger! We zijn nu 2 jaar bezig en dat begint toch wel erg lang te worden... (maar er zijn vast meer vrouwen die er zo over denken).
wij zitten n ook 2 jaar in de MMM en hebben 3 weken terug een miskram gehd bij 5 weken. Ik mocht precies 10 dagen later starten met provera en had het geluk op dag 7 vand e proverakuur al ongesteld te worden en dat is dus bij mij dan cyclusdag 1. maar ik was al wel 5 dagen na mijn miskraam helemaal schoon. Succes maar we hopen toch dat dit een goede zwangerschap gaat worden, zal voor je duimen!!