ben toe aan een nieuwe frituurpan, wie heeft er tips Hij moet: Goed schoon te houden zijn Uitneembare binnenpan hebben Voldoende inhouden hebben Rond de 50-60 euro wil ik uitgeven
Ik heb een dubbele pan 1 gebruik ik voor patat en de andere voor snacks. Die van de snacks verschoon ik 1 keer en dan weer beide pannen. Vind het fijn dat ik de snacks nu apart kan bakken. Deze is het Princess duo friteuse 2 x 3 liter kopen bij marskramer
Wij hebben deze: Tefal friteuse FR7013 RVS - Huishoud/Friteuse - Elektrokoopjes.nl Dat is met uitneembare binnenpan, maar ook een afsluitbare filterbak. Je kan zo elke keer de pan schoonmaken! En het werkt prima met die bak! Ben er echt blij mee. Hij is wel boven je budget... (overigens elektrokoopjes, het scheelde voor onze pan echt genoeg, voordeel, wij konden het hier in de buurt ophalen)
Wij hebben een tijdje een dubbele pan gehad, maar wat waren die ellendig schoon te houden. We hee ben er nu geen, maar als er een komt wordt dat weer zo'n kunsstof ding.
Ja!! Deze hebben wij ook. Ben er ook helemaal blij mee. Idd niet de goedkoopste, maar zo handig in gebruik en gemakkelijk schoon te maken. Bak, etc. gaat zo de vaatwasser in. Een aanrader!
- 2000 Watt - 2,5 liter binnenpan - 1300 gram mandinhoud - Regelbare thermostaat - Uitneembare binnenpan voorzien van een antikleeflaag - Dubbellaags filter - Koele wand - Controlelampje - Kijkglas - Vaatwasmachine bestendige onderdelen behalve behuizing - Rise&Fall-frituurmand voorkomt oliespatten wij hebben deze friteuse al een paar jaar , nog steeds heel erg tevreden over en hij blijft gewoon mooi, we hebben in het verleden andere friteuses gehad maar of het mandje ging snel kapot of de onderkant schroeide bijna weg.