wat helpt tegen kou vatten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AlmostMummy, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    hallo dames,

K heb nu sinds een paar dagen echt last van buikpijn, me buik maakt dan van die gekke knor geluiden k heb kou gevat dat weet ik zker..en heb ook ineens diarree terwijl k naar mijn weten geen gekke dingen heb gegeten..wie van jullie weet wat k bedoel en hebben jullie tips wat helpt?

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Als ik het zo lees, heb je eerder last van buikgriep.

Helaas als je het eenmaal te pakken hebt, kun je het niet meer voorkomen.

Zorgen dat je voldoende drinkt, dat is belangrijk.

3. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    tja inderdaat klinkt het als een buik griepje en daar kan je weinig meer aan doen.

maar omdat je nog maar 6 dagen voor je uitgerekende datum zit zal ik als ik jou was wel even contact opnemen met je huisarts en je verloskundige die hebben mischien wat tips voor je om weer wat aan te sterken. want dat heb je wel nodig als de kleine zich meld.

4. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ja dat is wel waar idd ik d8 mss een kruik dat helpt wel..Nou dan ga ik maar ff de vk bellen of de dokter.. thnx meiden

5. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ik heb ff gebeld naar de huisarts..k heb een paar tips gehad..veel drinken maar geen koffie of koolzuurhoudende dranken zoals cola enz..beschuitjes,crackertjes,bruine boterhammen daar zitten vezels in en die nemen het vocht op..geen melkproducten zoals joghurt enz..rijst eten geen prei en uien enzo..nou daar heb ik wel wat aan k deed dit juist allemaal wel..ga het op deze manier doen en ff lekker onder de dekens zo hoop gauw beter te worden..de bevalling moet maar beginnen terwijl je diarree hebt, zo dat lijkt me verschrikkelijk

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Of veel chocolade eten dat stopt ook heb je wel weer kans dat je helemaal niet meer kunt ;)

7. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    beter niet dan te vaak denk ik nu hahaha

8. Bri

Bri Niet meer actief

Het zou ook kunnen dat je nu aan de diarree gaat als voorbereiding op de bevalling. Sommige vrouwen hebben dat, dan houdt je lichaam alvast grote schoonmaak. Ik hoop hoe dan ook voor je dat je er geen last van zult hebben als het zo ver is, dus veel beterschap gewenst!

9. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    thank you bri

Ja ik weet het echt niet..heb een hete douche genomen me goed aangekleed en geen prik gedronken koppie thee alleen en paar crackers en beetje bami..k voel me wel wat beter nu eigenlijk..

Deel Deze Pagina