Ik word heel snel peettante en ben al een poos bezig om een bijzonder cadeautje te bedenken... Zou leuk zijn als het iets blijvens is... Maar ik kom er niet goed uit... Heeft iemand iedeeen? BVD Catheleine
tja, wat zou je zelf willen hebben ? Een leuk symbolisch cadeautje is misschien wel om iemand een 'ster' cadeau te doen. Daar moet je even op googlen hoor maar dat is wel speciaal. Anders kom je veelal op de standaard cadeautjes... zilverwerk, een armbandje, fotoreportage....
Ik heb van mijn broer en schoonzusje voor allebei de kindjes een zilveren besteksetje gekregen met de namen erin gegraveerd. Vond ik heel leuk. xxx
Wat ik mijn nichtje hebt gegeven is iets wat je op zich wel standaard kan noemen. Een gouden ketting met een heel mooi kruisje eraan. Ze heeft het omgehad op de dag dat ze gedoopt werd en wordt nu bewaard voor als ze oud genoeg is om het te kunnen dragen. Dus standaard idd maar wel blijvend. Lief Jessy
op www.personalgift.nl kun je een boekje laten maken met je naam van je petekindje daarin. Dat kindje speelt dan de hoofdrol zeg maar. Voorin het boekje kun je nog een speciale tekst laten drukken.
bij prenatal kan je een beer bestellen met de geboorte datum en de naam van het kindje op de voetjes gestickt. mischien een idee
Super leuke ideeen bij, Ik was een bestekje van plan, maar blijf twijfelen... Die beer is ook leuk ja heeft onze dochter ook gekregen met de geboorte... Bedankt voor de leuke reacties Catheleine