Wie helpt mij uit de brand? Mijn zoontje wordt op 2e kerstdag 2 jaar. Natuurlijk het hele huis vol met visite en er zullen vast ook mensen blijven eten. Maar wat zet ik ze voor? Omdat het toch 2e kerstdag is vind ik een blik soep met stokbrood een beetje afgezaagd, maar ik ben ook niet van plan om een kalkoen te braden . Ik wil dus iets makkelijks en lekkers voorzetten maar ik heb echt geen idee. Ik heb een combimagnetron, dus een ovengerecht wordt lastig aangezien de combimagnetron niet gigantisch groot is. Iemand lekkere en makkelijke tips? Oh en als ik dan toch bezig ben, ik wil eigenlijk ook qua hapjes iets anders voor zetten dan de traditionele kaas en worst. Dus als iemand daar nog iets lekkers voor weet hoor ik het graag!
Kan je niet wat buffethapjes neer zetten, kippenpootjes, gehaktballetjes,salades,stokbrood,kleine sateetjes dat soort dingen. Veel van die dingen kan je kant en klaar bij de poelier halen en het is dus zo klaar.
tappa's maken? dat zijn allemaal kleine hapjes bij elkaar... daarbij kan je friet serveren met verschillende sausjes... stokbrood met knoflookmayo appelkomkommer salade en nog wat andere frisse dingen erbij..... en ze kunnen uit de tappa's kiezen dus altijd wat voor iedereen te eten...
De buffethapjes doen het hier ook altijd goed en een voordeel is dat je veel dingen alvast de dag van te voren kan maken. Alvast een fijne verjaardag voor je zoontje toegewenst.