wat helpt tegen misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Smile, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaChickaa

LaChickaa Actief lid

16 mei 2009
    171
    0
    0
    Den Haag
    idd gewoon een bakje vanille vla ;)

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    zelfs vla blijft niet binnen bij mij vanmorgen weer boven de pot gehangen heb nu net stukje ontbijtkoek gehad kijken hoelang ik dat binne hou.

3. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Gister Emesafene van de dokter gekregen en ik kon meteen daarna spaghetti eten...Had al een paar dagen niet gegeten..Dus ik voel me een stuk beter, niet meer misselijk tot nu toe...Verder eet ik dingen waar ik zin aan heb..We moeten maar ff door de zure appel heen bijten als er verder niets te doen is aan de misselijkheid....Het hoort er nou eenmaal bij hahaha!!!

4. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    @Natascha1, wat grappig..we lopen gelijk :) Dat wou ik nog ff zeggen haha!!!

5. 1982ra

1982ra Lid

30 dec 2008
    33
    0
    0
    hier ook last van misselijkheid en overgeven.
    heb er vooral 's ochtends last van dus ben 's ochtends crackers gaan eten alleen als je moet overgeven zijn crackers niet heel leuk om er weer uit te krijgen.
    Dus kreeg vanochtend bij de verloskundige de tip om dan yoghurt of vla te eten. en vooral eten waar je zin in hebt;)

6. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Dat doe ik ook hoor..eten waar ik zin in heb....!!!

7. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hee meiden,

Ben vanaf week 8 t/m week 14 zooooooo vreselijk misselijk geweest...hing soms wel 20x per dag boven de wc :(....heb diverse medicijnen van de HA gekregen maar niets wat echt hielp. Ik at waar ik op dat moment zin in had en probeerde de hele dag door kleine beetjes te eten.....het ergste heb ik nu achter de rug gelukkig, voel me nog niet helemaal top maar hoef niet meer te spugen en de misselijkheid is te verdragen.

Even doorbijten en als het goed is wordt het vanzelf minder....sterkte allemaal en geniet van jullie zwangerschappen!!!

Groetjes,
    Agatha

8. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Bij mij wisselt steeds wat ik binnenhouden kan. De ene dag is het smeerkaas op een geroosterde boterham, de andere dag ga ik over mijn nek als die smeerkaas zie! Ik krijg heel goed sinaasappels en zure appels weg en cracottes met pindakaas (ik snap ook niet dat ik dat wegkrijg, maar het smaakt me heel goed).

Deel Deze Pagina