slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joycje, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Waarschijnlijk kent bijna iedereen dit probleem wel, maar vroeg me af of er tips waren om het elkaar wat makkelijker te maken.

Ik begin te merken dat mijn bekken wat anders (slapper) aanvoelen en mijn buik nu echt wel dikker word. Het draaien in bed gaat ook moeilijker en krijg pijn in mijn rug. Ik kan wel zo'n voedingskussen in bed leggen maar dat vind ik eigenlijk best iritant.

Zijn er andere dingen die jullie doen om je het wat comfortabeler te maken in bed of makkelijker in slaap vallen. Moet nog zo lang en zou graag wat nachtjes beetje oke slapen ;)

Groetjes joyce

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik vind een voedingskussen te groot, ik gebruik een dun hoofdkussen onder mijn buik. Voor de rest geen tips, slaap ook slecht...

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik sliep rond die tijd ook heel slecht, maar nu slaap ik weer wat beter :( Ik ben kennelijk gewend aan de dikke buik...

Ik leg een kussentje onder mijn buik en doe een kussen tussen mijn benen. Dat is even wennen, maar nu draai ik me automatisch om, met kussen tussen de benen :D

Verder geen tips eigenlijk, ja goed ontspannen zijn voordat je gaat slapen. Ik laat me wel eens over mijn arm kriebelen door mijn vriend. Dat is een hele gekke verslaving van me, want het kietelt onwijs, maar ik word er heel ontspannen va haha!

4. LaChickaa

LaChickaa Actief lid

16 mei 2009
    171
    0
    0
    Den Haag
    slapen wat een hel!

voordat ik zwanger werd sliep ik altijd op mn buik/zij, dus nu ook
    al gaat dat echt moeilijk en lig ik totaal niet lekker

maar op mn rug slapen kan ik echt niet, dan lig ik alleen maar wakker
    maar als ik dan op mn zij lig heb ik het idee dat ik die kleine plet dus wordt elke keer van die gedachte wakker hahaha

nee hier geen tips, elke nacht is een groot drama :x

5. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    ik heb ook zon voedingskussen, vind het ook niet altijd fijn,neemt zoveel plaats in beslag.
    ik zou ook een gewoon kussen pakken voor tussen de knieen.
    ik lig ook op geen enkele kant meer fijn.maja, nog even volhouden he. succes ermee!

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Bij mij gaat slapen ook heel moeilijk sinds een paar weekjes.
    Wordt 's avonds constant wakker, ga heel vaak naar de wc, drink een glas water en duik dan weer mijn bed in.

Mijn enige tip (soms werkt het wel en soms helaas niet); probeer zo laat mogelijk naar bed te gaan. Wacht totdat je ècht moe bent.
    Ik ga zelf rond een uur of 11, half 12 slapen.

Soms als ik om 22:00 naar bed ga en dan wakker wordt, denk ik (of eigenlijk hoop ik) dat het diep in de nacht is, is het pas 23:30 ofzo. Terwijl ik voor mijn gevoel best lang heb geslapen. Dan baal ik wel een beetje.

De nachten lijken zowizo heel lang.....:(.
    Verder helaas geen tips.

Grt Vanilia

7. bernerin

bernerin Lid

5 aug 2009
    46
    0
    0
    bern
    bij mijn 1e zwangerschap sliep ik altijd met een klein sierkussen(voor op de bank)tussen mijn knieen.
    t voedingskussen was voor mij ook veel te onhandig.maar met dat kleine kussen,ging t prima.
    mischien t proberen waard...

8. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik mijn dekbed als ondersteuning. Ik rol mezelf er als het ware in. De zijkant doe ik deels tussen mijn benen en deels onder mijn buik. Gaat prima zo!

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    slapen is een hel... wallen hangen ondertussen echt tot onder mijn voeten! Hier geen tips dus. Deze buikligger heeft nog geen ideale houding gevonden... voedingskussen werkt bij mij niet, sierkussens werken niet! Radeloos wordt je er van, pffff

10. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    ahhh aan jullie heb ik ook niks ;):D... Ik heb ook vooral als ik dan weer wakker ben voor de zoveelste keer dat ik maar blijf nadenken. Over vanalles piekeren. Gek word je er van.

Vandaag de tip van de vk warme melk drinken!. Alleen van die lucht ga ik al :$.. Maar goed zal vanacht eens een klein kussen proberen. Misschien dat dat beter werkt!.

Sterkte allemaal

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gebruik zelf ook dekbed om me helemaal in te rollen maar helaas vind manlief het zo langzamerhand toch wel beetje koud worde zonder dekbed. denk erover om 1persoonsdekbed dat we over hebben er bij te pakken. vind kussens niks...

Deel Deze Pagina