Het is gewoon veel te warm !! En ik kan niet tegen die hitte, woon in een bovenwoning met een plat dak en alle ramen aan een kant dus kan ook niet tochten, ik ben zwanger dus ben al steeds misselijk en dankzij die warmte nu ook duizelig en ik heb ook nog eens hyperventilatie(vandaag gelukkig nog niks van gemerkt*klopt het af*) Wie hebben er nog meer last van die hitte en wat doen jullie er tegen? Ben radeloos en weet van ellende niet waar ik het moet zoeken, zit nu bij me moeder maar hier is het net zo heet. Graag tips !! Dankjewel !!
Ik zit/hang in mijn hemd op de bank! Beetje tv kijken en ga straks weer met zoon een "dip in the pool" doen... Ventilator aan en lekker laten waaien, voeten in een teiltje water en vooral niet te druk maken
Voeten in een teiltje met koud water, handdoek nat maken en die in je nek en/of over je benen heen leggen. Niet te koud drinken, het beste zijn lauwwarme dranken, al kan ik me voorstellen dat een groot glas ijskoud water met ijsblokjes aantrekkelijker is Verder rustig blijven, niet teveel aan denken, alles in de laagste versnelling en vooral blijven ademen
Beste is om je er niet te druk om te maken, hoe drukker je je er om maakt hoe warmer je het krijgt. Word echt niet kouder... Ga achter een ventilator zitten, ga naar een meertje/zwembad ( ofzoiets ) en zoek daar verkoeling in het water, zet een zwembadje op je balkon ? Af en toe even je polsen en enkels onder ijskoud water, daar zitten namelijk druk punten en als je die verkoelt dan koelt je lichaam ook.
Ja dat is het hem juist heb dus ook geen honger heb al tig liter water op.. Me ma heeft hier geen ventilator ofzo dus lig hier maar op de bank te hopen dat het snel avond is gelukkig word het morgen beter sterkte iedereen die ook niet van de hitte houd
is er geen gelegenheid in de buurt waar je kan afkoelen ? een zwembadje ofzo ? neem een ijskoude douche
Ik stap ook regelmatig even onder een verfrissende douche. Dan kan ik er weer even tegen... Verder hang ik nu echt alleen maar in de slaapkamer waar de airco staat .
he geds, misselijk ben ik ookheb er medicatie tegen, chips etenwil idd ook wel eens werken, Verder verkoeling zoeken, Anders koud washandje ofzo lekkerop jepolsen
Voetjes in een afwasteiltje en af en toe het water opnieuw weer koel maken. Als zonnetje niet meer zo sterk is lekker alle ramen tegen elkaar open en doorluchten tot 'savonds laat.
Ventilator aan. Dit weekend 10 jaar aan administratie gesorteerd en vooral veel weggegooid! Binnen. Straks met de kindjes het water in, ze zijn net wakker.
Van n koude douche gaat je lichaam harder werken; krijg je het nog warmer. Voeten in n koud badje werkt hier; als ik koude voeten heb, voelt alles koeler. Sterkte! klinkt wel tegenstrijdig zo
Pas wel op met een ijskoude douche, mijn vk waarschuwde ervoor, omdat de temperatuur van je lichaam dan zo schommelt en je bloeddruk ook waardoor je flauw kan vallen.
Zoek een supermarkt die op zondag open is, neem een vestje mee , en ga lekker (langzaam) boodschappen doen. Heerlijk koel!
We hebben bij de buren in een zwembad gelegen heerlijk!!! Een teiltje vind ik ook lekker of de ventilator aan
Ik denk dat het overal wel warm in maar in sommige huizen blijft de hitte idd langer hangen. Wij wonen in een 1gezinswoning en gelukkig kan alles voor en achter open dus luchten kan hier prima.......maar goed, bij ons is het ook 27 graden binnen hoor Ik ben hoogzwanger dus kan nu ook niet zo goed tegen de hitte, het is me echt te veel, dus hier ook een zwembadje in de tuin (ook voor de kids uiteraard), de ventilator sleep ik met me mee door het hele huis en idd, met je voeten in een koud teiltje gaan zitten Verder heb ik vandaag al zoveel glazen ijskoud water gedronken, echt heerlijk.......water wat in de vriezer heeft gelegen......dat glas zet ik dan ook even tegen mijn gezicht en je koelt heerlijk af. Ook je polsen onder de kraan helpt. Succes!!