even mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door chan31, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chan31

chan31 Nieuw lid

8 okt 2006
    2
    0
    0
    Leidschendam
    Hoi allemaal,

Ik ben Chantal, en heb 2 dochters. Mijn oudste dochter wordt bijna 6, en de ander is 4,5 jaar. Nu hadden wij eigenlijk geen plannen voor een 3de, dus we waren er ook niet voor bezig.

3 Weken geleden kwam ik thuis van een cursus, en toen kreeg ik barstende hoofdpijn. Daarbij was ik ook misselijk en moest ik overgeven.
    Als eerste dacht ik dat ik wat verkeerd had gegeten, maar die misselijkheid bleef ruim een week.

Omdat ik zo beroerd was, ben ik ook niet gaan werken. Dus toen ik weer op mijn werk kwam, was de eerste vraag: Ben je soms zwanger?.
    Zelf begon ik er ook aan te denken, maar volgens mij kon dat niet het geval zijn. De enige keer dat wij het onveilig hadden gedaan, was tijdens het begin van mijn menstruatie.

Maar ik ben nu 3 dagen overtijd, terwijl ik normaal altijd rond de 15e ongesteld wordt. Vanmorgen weer een test gedaan, maar negatief.

Gisteren wel last van borsten, net of ik stuwing had, en al 3 weken een raar gevoel in mijn buik. Net of ik ongesteld moet worden.
    En ik ben heel huilerig. Ook niet zo raar, want mijn kat is gisteren door een auto doodgereden. Wanneer ik maar even aan het beestje denk, gaan de sluizen weer open. :cry:

Zo, ik heb het even van mij af kunnen schrijven. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Chantal.

2. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    hoi chantal.
    Jeetje wat een verhaal.
    En wat verschrikkelijk van je kat.
    Maar als ik zo je kwaaltjes lees zou ik ook denken dat je zwanger bent.
    Ik zou over een paar dagen nog even een testje doen.
    Heel veel sterkte met alles.
    Groetjes kim

3. kulleke

kulleke Lid

2 okt 2006
    14
    0
    0
    Wat een verhaal ja.
    En inderdaad, over een paar dagen weer een testje doen!

Heel veel sterkte!
    knuf

4. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Sterkte ermee, Chantal, ik ben benieuwd of je echt zwanger bent.

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Wat naar van je kat! Veel sterkte meid!
    Het klinkt idd als een zwangerschap, over een dag of 2 nog maar eens testen en anders zou ik even langs de dokter gaan.

Deel Deze Pagina