Ik vind het zo ontzettend moeilijk om een leuke jongensnaam te verzinnen... Bij de zwangerschap van mijn dochter lukte het ook niet echt een leuke jongensnaam Te verzinnen, uiteindelijk hadden we gekozen voor Lukas (als ze onverhoopt toch een jongen was geweest) nu willen we deze naam niet meer gebruiken, dus opzoek naar een leuke jongensnaam passend bij Jasmijn We vinden bijvoorbeeld thijmen en Lars erg leuk..en houden niet echt van Engelse namen...en het liefst geen top 10....zoals je leest hebben we erg hard hulp nodig ...
Jasmijn en Melle Abel Pepijn Joris Tobias Stijn David Jesper Matthijs Valentijn Ties Joep Giel Wessel Camiel Koen Simon Ruben Sam
Mijn beste vriendin heeft ook een dochter Jasmijn. En ze is nu ook zwanger, ben heel benieuwd welke naam zij erbij gaat kiezen. Ik vind Julian er leuk bij. Of Stan, Sten, Stef, Cas? Succes!
Serieus? Jasmijn en Pepijn? Nee sorry dat vind ik echt nergens naar klinken. Je andere opties vind ik wel erg leuk, alleen Valentijn ook niet
Als je Thijmen of Lars leuk vindt, waarom kies je daar dan niet voor? (Ben uiteraard helemaal voor Lars, zo heet mijn zoontje.. hahaha)
thijmen is de naam van het jongentje van het kdv van mijn dochter die daar helemaal verliefd op is.....wederzijds hi hi.. dus moeilijk, vind dat ik het ergens niet kan maken, aan de andere kant gaan ze net allebei naar een andere school, dus die "verliefdheid"verwaterd ook wel... Lars vinden wij ook erg leuk.... maar we wilde ook wel een paar opties hebben er staan in de lijstjes wel hele leuke namen, maar merk wel dat we teveel jongens in de familie hebben...een jelmer,rick,loek (zoon beste vriendin) een loeka,timo,cas,job (zoon andere vriendin ) moet zeggen dat ik ook stijn een leuke naam vind inderdaad maar die staat volgens mij in de top tien.... moet er niet aan denken dat we hem meerdere namen willen geven ook nog hi hi...maar nu eerst de eerste maar! mijn dochter heet namelijk, Jasmijn Amber Marlies, dus kan er voor een jongen natuurlijk niet maar 1 doen...
Valentijn Joris Floris Jorian Julian Jurriaan Machiel Jesper Jochem Thomas Wouter Tobias Sjoerd Wessel Jonathan Florian Olivier Merlijn Jesse
Jasmijn en Valentijn vind ik zelf wel erg leuk klinken samen. Julian past er idd ook mooi bij Jasmijn en Floris Jasmijn en Florian Jasmijn en Olivier Jasmijn en Vince - top 10 naam ? Jasmijn en Beau / Boaz Jasmijn en Hugo *wijziging: Oeps! Had pagina 2 nog niet gelezen.