Hoi meiden, Mijn peuter van bijna 2 is vanmiddag in de speeltuin met zijn hoofd tegen de rand van de glijbaan aan gekomen. Resultaat: een dik blauw oog en een sneetje aan de zijkant. Ik schrok me kapot en ik stond gewoon helemaal te trillen. Ik stond er naast. Hij gaat 100x van die glijbaan en nu stond hij wild op aan het eind en viel met de zijkant van zijn gezicht tegen de rand aan! Hij huilde even, maar het was wel gauw over. Hij is erg hard. Ik ben vanwege de snee toch even langs het zkh gegaan. Daar hebben ze het ontsmet en er 2 zwaluwstaartten op geplakt. Oh wat voel ik me toch klote!! Ik hoop zo erg dat het mooi heelt en dat die zwelling weg trekt. Heeft iemand van jullie ervaringen met dikke ogen en of sneetjes in het gezicht? Is het mooi geheeld? Zijn oog heeft nu een rare vorm. Ik maak me zo'n zorgen! Hoop dat alles goed komt!! Xxx
Ja het is zo gebeurd! Hier een sneetje naast het oog wat niet behandeld hoefde volgens de huisarts maar waar je nu nog een streepje blijft zien.
Wat rot zeg frannie82! hoe lang geleden is dat gebeurd? Bij mijn zoontje zit het sneetje ook daar. Is dus wel ontsmet in het zkh en zwaluwstaartjes erover. Maar zijn oog hangt nu een beetje naar beneden. Maar komt volgens mij door de zwelling erboven Hoop niet dat dat zo blijft staan.
Ergens juli vorig jaar gebeurd maar dus niet geplakt of gefixeerd met een zwaluwstaartje... Met haar hoofdje tegen de rand van het tv meubel...