Gewoon contact opnemen met de trainer en die moet het op jouw beslissing van FB afhalen. Daarnaast is er vast een app groep met ouders, daarin zou je een algemene opmerking kunnen zetten, dat als er geflimd is dat er toestemming aan de ouders gevraagd moet worden en dat deze filmpjes bedoeld zijn voor evaluatie en niet ter oordeling van de rest van de wereld. Ik zou persoonlijk haar kielhalen met alles wat ze je flikt... zet hem op!
Facebook is toch het medium. Als je het niet ziet heb je er minder last van. Ik zou het gewoon negeren. Je kunt de energie die je nu stopt in ruzie beter stoppen in lekker voetballen met je zoon.
Boeiend? Dan ben ik misschien een ongevoelige trut maar als ze het zo zou spelen over de rug van mijn kind dan zou ik me toch giftig worden. Ik zou sowieso willen dat het filmpje er af werd gehaald en haar opgebeld/opgezocht met een niet al te vriendelijke boodschap. Wat een raar wijf.
Fijn dat het beter met hem gaat. Ik zou die vrouw overigens wel kielhalen . Zo achterbaks hoe zij bezig is.
Ben wel blij met jullie reacties, dacht dat ik misschien wat overdreef, maar dat valt wel mee zo te lezen. Ik zie haar en de trainer vanavond en zal dan er face to face wat van zeggen en niet al te vriendelijk..
Het medium, maar niet de oorzaak. Zoon heeft overigens geen Facebook en ik kan mij prima en boos maken en energie in hem stoppen gelukkig. Zoals ik al zei, ben niet snel boos, maar vind ook niet dat ik dit zo aan mij voorbij hoef te laten gaan.
Precies. Zij gaat over je grenzen heen, eerst al met die appjes naar je man en nu weer door zo’n filmpje door te sturen, terwijl je hebt gezegd dat ze dat deel van je zoon moest deleten. Dan gaat ze maar janken over hoe zwaar ze het heeft, ik zou daar bij zo’n type geen boodschap aan hebben. Ze moet gewoon helder hebben dat ze bij jou aan het verkeerde adres is met zulke streken.
Nou ja. Jij vroeg wat je moest doen. Dit zou ik doen. Geen energie steken in dit soort mensen alleen maar om je gelijk te halen. En Facebook negeren.
Je overdrijft echt niet, nee is nee. Ik zou als ik jou was alleen niet je boosheid aan haar laten zien, dan heeft ze je waar ze je hebben wilt. Ik zou expres op een hele nette, rustige manier haar duidelijk maken dat het niet oké is. Laat haar alsjeblieft niet kunnen zeggen tegen een ander “ nou die suus.” En dan begint ze waarschijnlijk ook nog in het openbaar te huilen omdat ze niet lekker in haar vel zit. Oh nee dat toneelstukje zou ik haar dus echt niet gunnen.
Hahaha, dat had ik mij dus ook net bedacht en dat gun ik haar dus inderdaad niet! Dus ik ga het inderdaad op die manier aanpakken.
" Ik had gevraagd of je het filmpje niet wilde verspreiden. Moet ik de appjes van jou naar mijn man ook maar op Facebook zetten? " Z'n trut zou ik zijn. (Het overigens niet doen hoor! Maar misschien dat het dan in haar botte kop terecht komt)
Dit is de beste oplossing. Maar of ik dat in mijn boosheid zou kunnen . Respect als je het wel kan trouwens
Oh dit is wel een goede dan weer haha.. of heel even voorzichtig aankaarten het tegen haar (nu nog) man te vertellen (zou ik nooit doen, is een narcistische klootzak, maar gewoon heel even laten schrikken).
En alles met een glimlach! Ik zou er een beetje een drama verhaal van maken. “ oh onze zoon heeft zo lopen huilen en mijn man en ik probeerde hem op dat moment te troosten maar hij was echt ontroostbaar, mijn man werd op een gegeven moment echt een beetje boos.” Ondertussen geef je zo’n vriendelijk tikje op de schouder “ Maar dat heb ik gelijk de kop in gedrukt hoor! Ik neem aan dat jij het ook belangrijk vind dat jij dit even met de trainer samen op lost.” vriendelijk glimlachen en weglopen. De trut.
Ik zou overigens ook eerst steun zoeken bij andere ouders, zodat die niet zo makkelijk bespeelt kunnen worden. Ik kan gelukkig zelf ook heel verdrietig en zielig zijn
Ik zou haar ook niet waard vinden om veel aandacht aan te besteden. Zij is duidelijk jouw energie niet waard. Ze zoekt aandacht, ze lokt mensen uit tot reactie, ze daagt uit. Behandel haar als een kind dat op een negatieve manier aandacht zoekt. Negeren! Maarik zou er niet zo zwaar aan tillen dat er een filmpje gepost wordt waarin jouw zoon "een fout" maakt. Iedereen maakt fouten en als je iets leert, dan is fouten maken belangrijk, daar kan je veel uit leren. Als jij dat zo erg vindt, dan geef je onbewust aan jouw zoon mee dat fouten maken erg is, terwijl dat helemaal niet zo is. Maar misschien denk ik daar te makkelijk over.