Wat hieronder dragen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb blond haar bleke huid.. ga wel onder de zonnebank voor enige kleur.. een huidskleurige panty zul je me nooit in vinde :)

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik vind een driekwart legging eronder erg campingachtig..

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind driekwart leggings ook écht niet kunnen!! Sowieso geen legging bij deze jurk, maar zeker geen driekwart :D (en ook geen wit!)

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zou blote benen of gewoon een legging aan doen en gezien het weer, zou dat wellicht gewoon een legging zijn. Persoonlijk vind ik dit geen jurkje voor een panty.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb hem gehaald en ga hem zonder legging dragen gewoon met blote benen...schoenen ben ik nog niet over uit heb mooie knalroze pumps probeer die er eerst onder anders heb ik nog wel wat anders leuks dragen.

Was trouwens wel een hele mooie mintgroene broek, kleur zit ook in het jurkje maar die was er niet meer in mijn maat.

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Leuke aankoop! Had ik ook gekocht.

Geen zwarte panty eronder hoor, ik las dat net ergens, dat is echt foeilelijk onder zo´n leuk zomerjurkje. Tis geen kerst meer ;)

Is het weer goed, blote (bruine) benen anders dunne (20 den) panty in een lichte kleur. Pumps in naturelkleur.

Veel plezier donderdag!

Deel Deze Pagina