Wat/hoe eten jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door anja89, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Oh wij zijn ook zo makkelijk. Pizza, brood ( met soep of eitje), patatjes.
    Moeten er echt ook ff op letten, vooral als Jenaya straks met de pot mee gaat eten, moeten we echt even goed gezond eten ;).
    Moet wel zeggen, we eten veel fruit!

2. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    wij eten gemiddeld twee keer in de maand iets "verkeerds" als in patat ofzo. En dan nog krijgt M. eerst een potje en als ik dan patat gebakken heb dan krijgt hij wat frietjes mee zodat hij ook lekker mee kan eten. Maar hij moet wel eerst groente en fruit hebben.

Ik vind dat erg belangrijk dat hij gezond voedingspatroon mee krijgt!.

3. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Het verschilt hier per periode.

Toen we net een relatie hadden aten we alleen maar junkfood, geen tijd om te koken, haha. :p

Daarna gingen we een beetje op de centjes letten en aten we een stuk gezonder. Maar wel veel uit pakjes en zakjes.

Toen ik zwanger was gingen de pakjes en zakjes de deur uit. Maar aten we wel regelmatig een patatje of chinees.

En nu ben ik op dieet (dochter heeft KMA) en mag ik niets waar zuivel, ei of soja in zit. En dat is behoorlijk veel! Manlief is deze week zelfs voor het eerst naar een natuurwinkel geweest. :D Hij vond het nog leuk ook, haha. En ik heb deze week een Odin groente en fruit abonnement afgesloten. :p Dus het roer is om hier! En het bevalt me wel, moet ik zeggen.
    Straks ga ik een zelfgemaakte pompoensoep met kokosmelk maken, haha, ik ben benieuwd!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Ik kook iedere dag, verse groente etten we dagelijks. Twee stuks fruit per dag red ik niet. Het is hoe echt maar 1keer per drie of vier maanden dat we iets makkelijks als soep, pizza of friet eten

Deel Deze Pagina