ik hoop dat ze het sociale van mijn man krijgt en van mij het doorzettingsvermogen, alleen daarmee heb ik dingen bereikt die ik anders nooit bereikt zou hebben. Wat ik hoop dat ze niet van mijn man meekrijgt is de angst voor conflicten en daardoor alles maar pikken. Wat ik niet hoop dat ze van mij meekrijgt is het perfectionisme, als iets minder is dan perfect is het ook goed en je leven wordt er zoveel makkelijker door.
ík hoop dat hij mijn respect voor anderen ook zal hebben. en het geduld van zijn papa. ik hoop dat hij mijn kracht zal hebben. ik hoop dat hij niet zo´n sloddervos wordt als zijn beide ouders en zeker niet mijn gezondheid erft.ik hoop ook dat hij later zo´n goede band heeft met zijn ouders als dat wij met onze ouders hebben
Ik hoop vooral dat het mij nog gaat lukken om een kindje te krijgen ... Als dat mag gebeuren dan hoop ik dat ze/ hij mijn onbevangenheid zal hebben, het kindzijn niet verliezen als volwassene. Verder hoop ik dan dat mijn kind mijn onzekerheid niet overneemt.
ik hoop dat mijn kinderen niet zo eigenwijs worden als mij en m'n vriend wat natuurlijk onmogelijk is
kleine man is lekker slank, hopelijk blijft dat zo en wordt hij geen michelin poppetje net als mama hopelijk heeft hij een veel sterker gebit en later weinig last van tandartsen. hopelijk is hij een stuk minder verlegen als dat ik vroeger was (ik was echt heel extreem verlegen) Wat hij wel van mama mag erven: creativiteit ritme en dansgevoel redelijk kunnen zingen alles op een logische manier bedenken en dan uitvoeren maar wel altijd naar het onderbuikgevoel luisteren en zoals het hoort; mensen met respect behandelen
Wat een vraag... had ik nooit echt eerder over nagedacht... Ik hoop dat ze de humor en openheid van mijn man overnemen en van mij mijn doorzettingsvermogen en hopelijk ook iets van mijn musicaliteit (niet dat ze een virtuoos moeten worden, maar zou het wel erg leuk vinden als ze een instrument leren / kunnen bespelen) Ik hoop niet dat ze het "dagdromen" van mij overnemen of zich zo terugtrekken dat ze worden vergeten, laat ze maar lekker van zich horen... bij mijn dochter is dit al niet meer gelukt... ze kan heerlijk dromen en voor zich uit staren, en heeft een hele rijke fantasie... Maar aan de andere kant laat ze duidelijk horen dat ze er is, dus dat gaat wel goed komen
ik hoop dat ze altijd het blije en opgewekte meisje blijft dat ze nu is, en niet de enigzins deprie kant van mij (en deels haar vader) erft. ik hoop dat ze van mij erft dat ze weet wat ze wil in het leven, en dat ze niet net als mama erg stevig wordt. ik hoop dat ze mijn humor (of een ander soort is ook goed) erft en de onzekerheid en het doemdenken van papa links laat liggen. en mocht ze uit al die eigenschappen haar eigen mixje maken, is dat ook prima, zolang ze gelukkig is. wij zullen altijd van haar houden, wie of wat ze ook is!
Wat een mooie antwoorden! hahaha.... heel herkenbaar!! Hier is papa manager en mama docent en zijn we samen enorm koppig en overtuigd van ons gelijk. Helaas... onze dochter ook
Toch ben je wel lief hoor Ik zie dat mijn dochter helaas het temperamentje van mij heeft. Flink boos kunnen worden terwijl het nergens op slaat. Maar ja, dat was volgens mijn ouders bij mij ook ineens over. Ik hoop dat ze mijn zorgzaamheid voor anderen erft. Altijd interesse tonen in een ander en helpen waar mogelijk. Dat ze eerlijk durft te zeggen waar het op staat en zich niet onder de voeten laat lopen!!
Ik heb de andere reacties nog niet gelezen, want ben bang dat ik dan dingen van anderen 'pik', haha! Wat ik graag zou willen terugzien van mezelf: - eerlijkheid en sterk gevoel voor rechtvaardigheid - makkelijk kunnen leren (en dan hopen dat hij wel verder leert!) Waarin ik hoop dat hij anders zal zijn (en dus meer op mijn man zal lijken): - Zelfvertrouwen en makkelijk contact maken met mensen - Opgeruimd in hoofd en huis - Goede weerstand!