En dan bedoel ik niet zoals op een begrafenis, maar meer feestelijk als lunch zeg maar. Wat zouden jullie allemaal serveren???
worstebroodjes en ik ging ff googelen , ik ben n limburger dus ja echt goed weet ik t niet Wit brood, bruinbrood, roggebrood, luxe broodjes, bruine broodjes, harde broodjes, beschuit,krentebollen. Boter, jam, kaas, komijnekaas, ham, cervelaat, gebraden gehakt, honing, stroop, hagelslag Huzarensalade Manden met vers fruit, Koffie, thee, melk, karnemelk, jus. dit kwam ik tegen
plurkie, vind bloedworst zelf heel lekker. Maar het is als verjaardagseten bedoeld en ik denk dat de meesten er niet zo happig op zijn
Ik heb lang in een zalencomplex gewerkt waar regelmatig een Brabantste koffietafel was (begrafenissen of gewoon een brunch) en koffietafel bestond meestal uit: Soep (groente of tomaat)worstenbrood, krentenbrood, belegde broodjes met ham, kaas e.d. en wat fruit..
wij aten ook altijd groentesoep/tomaten soep en bij mn oma hadden ze dan ook (als er een verjaardag was) van dat ragout op brood maar weet niet of dat nou echt persee brabants is, maar wel erg lekker
In het hotel waar ik werkte kwam na de soep al het lekkere wat hierboven al genoemd is maar ook daarbij nog een lekkere kroket.
Ik mis een beetje het zoet (niet naar banner kijken) Maar ik zou er mini boschebollen en tompoezen bij serveren ofzo. En flensjes met stroop.