Ik heb eergisteren een bestelling gedaan bij H&M, alle artikelen waren op voorraad. Nu stond er gisteren bij de status "in behandeling" en vandaag staat er "verzonden". Maar als ik op de site van track&trace kijk, dan is het pakketje alleen nog maar aangemeld, maar nog niet ontvangen in het sorteercentrum. Terwijl dus volgens de site van H&M het pakketje al wel verzonden is. Weet iemand hoe dat precies zit? Bestel eigenlijk bijna nooit bij H&M, dus heb geen idee...
Hoi, Toevallig vorige week iets besteld en pas gisteren binnen gekregen. Op de mail stond ook "verzonden" echter 3 dagen later nog niets binnen. Heb gebeld met de klantenservice en zij vertelde mij dat dit niet klopt. Het magazijn is in het buitenland en daarom duurt het zolang. Ga maar uit van minimaal een week na het plaatsen van je bestelling
Ik denk dat ze bedoelen dat het het magazijn heeft verlaten, om vervolgens naar TNT oid gebracht te worden.
klopt wel, verzonden betekend idd dat het het magazijn heeft verlaten en dan kan het nog een paar dagen duren.
O, dat is balen..Hoop dat ik het wel voor volgende week vrijdag heb, want heb dingen besteld die ik dan eigenlijk wel nodig heb...Heb het afgelopen dinsdag besteld dus hoop maar dat het uiterlijk volgende week afgeleverd wordt...
Daarom bestel ik niks meer bij H&M wat ik direct nodig heb. Hoe moeilijk is het nou in deze tijd om binnen 24 uur te leveren? Al die grote winkelketens kunnen dat behalve H&M.... Ik wilde ook nog wat dingen bestellen voor de vakantie, maar we gaan volgende week vrijdag en ik durf het niet aan...
Klopt....ik had vorige week een sweater besteld. Ik dacht: Lekker voor de vakantie als het wat frisjes is. Eergister binnen gekregen en natuurlijk te klein. Heb het nu maar teruggestuurd...ga volgende week en neem het risico maar niet....