Kerstontbijt..Cadeautjes uitpakken. Middag op visite Avond gourmetten haha Dit is standaard eerste kerstdag bij mijn familie haha
Gourmetten, film kijken, en mochten dan altijd een merci chocolaatje Volgende dag naar oma soep en kip eten met stoofpeertjes mmmm
Lekker eten! Veel lachen, familie kadootjes kerstmuziek kerstversiering een foute kerstfilm ( home alone) en vooral niet druk maken om de rommel Oooo wat heb ik er zin in!!
Ieder jaar een familiespel onder de kerstboom. Natuurlijk All you need is love. Qua eten geen tradities behalve altijd 5 of meer gangen, lekker luxe eten wat we normaal niet zo vaak doen.
Bij ons is de kerst traditie dat mama van mij en mijn broertje een rode kerstbal krijgt voor in de boom.. Nu 25 jaar later heeft ze inmiddels al 49 van ons gekregen kerstballen erin hangen, erg bijzonder.
Kadootjes onder de boom. Maar dat is meer omdat ik dat gezellig vind staan dan dat ik er waarde aan hecht dat ik een kadootje krijg. En bij 2de kerstdag hoort film kijken. Voorheen deed ik dat altijd met mijn zus (en vreetwerk voor een heel leger). Tegenwoordig gezellig met mijn gezinnetje! Heerlijk in comfy outfit op de bank onder een dekentje. Qua eten ofzo heb ik niks wat ik erbij vind horen. Gourmetten is leuk, maar ik eet net zo lief gewoon aardappelen met groente en vlees.
Samen zijn (familie / vrienden) Geven aan hen die (veel) minder hebben Kalkoen Kerstboom The night before Christmas voorlezen (Clement) A Christmas Carol kijken of lezen A wonderful life kijken Dick Bruna kerstverhaal lezen aan de kids (sinds 4 jaar )
De coca cola kerst reclame ^^ Lampjes binnen en buiten Tafel mooi dekken Vrienden en familie. Qua eten enz hebben we niet echt tradities... Behalve kerststol.
Krentewegge met roomboter.. Smullen! Rest van het jaar niet (mag ook niet kleeft zo weer aan mn heupen)..
Oja, en all you need is love op kerstavond! .. En van de coca cola reclame krijg ik ook kerstkriebels.
zelfgemaakte ragout die mijn vader altijd maakte en nu niet meer leeft maar ik denk dat hij deze kerst voor het eerst een x niet op tafel komt ivm dat de kerst onhandig valt voor ons dit jaar
Een échte kerstboom. Zonder is het geen kerst. En gezellig samen zijn. Verder eigenlijk niks bijzonders. Oh wacht! Ja! Natuurlijk heel veel films kijken! The Sound of Music, Mary Poppins, etc. En een nieuwe aflevering van Dr. Who op 1e kerstdag!
Leuk: een kerstboom, sneeuw, warme chocomel en kerstfilms Niet leuk: je in allerhande bochten moeten wringen om aan de familieverplichtingen te voldoen en hopen dat je het dan toch zo oplost dat niemand zich gepasseerd dan wel tekortgedaan voelt.
Kerstboom en kasrsjed aan,cadeautjes uitpakken met het dobbelspel, lekker dineren en lekkere hapjes op tafelm, gezelligheid met de mensen waar je van houdt !! met kerstavond all you need is love hoe afgezaagd ik het ook vind het geeft wel kerstgevoel hihi En natuurlijk stilstaan bij het feit waarom we kerst oorspronkelijk vieren: de geboorte van Jezus !!
Een echte boom, all you need is love, a Christmas Carol (disney variant ), de coca cola reclames, de geur van kruidnagel en kaneel en bij voorkeur... Heel veel sneeuw!