Wat hormonen met je sexleven doen, hihi

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Minny, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Hihi,hier dus ook he:)
    lastig als m'n man alleen in het weekend thuis is.. weet af en toe echt niet waar ik het moet zoeken hoor:)

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Voor mij ging er ook een hele wereld open toen ik 5 jaar geleden met de pil stopte...

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    idem

4. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Nu prikpil, verschrikkelijk laag libido..
    1x in de 2 maanden, meer uit schuldgevoel..
    Hopelijk veranderd er iets als ik overstap op mirena of implanon...

5. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ooh zo herkenbaar. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik niet te stoppen!

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    had altijd al een hoog libido maar nu zonder hormonen nog veel erger;)
    vinden wij niet erg

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik had vorige jaar hetzelfde toen ik stopte met de nuva-ring. En merk ook dat ik meer zin heb rond de eisprong. Gelukkig maar want een libido is wel nodig om onze wens te vervullen :D

8. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb ik ook mijn libido is echt hoger en voel me opgewekter tot nu toe...

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja gek genoeg voel ik me ook opgewekter! Ben veel vrolijker en meer energie... Sta hier soms te springen op K3 muziek en mijn man kijkt me dan aan... hahaha..

10. Aloe

Aloe Niet meer actief

Hier ook.
    Geen enkele anticonceptie reageer ik goed op.
    Werd depressief, vooral van de mirena heel erg, en geen libido.

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hier ook altijd een torenhoog libido, maar nu dus niet door die klote pil grrrrr :x
    maar mijn mannetje gaat zich laten helpen en dan kan ik er vanaf :D

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik merk ook dat ik vrolijker ben, kan dat ook onderdrukt worden door de hormonen?

13. Aloe

Aloe Niet meer actief

Als je er depressief van kan worden dan denk ik ookndat je er minder vrolijk van kan worden ja...

14. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Ik twijfel al heel lang of ik zal stoppen met de nuvaring, heb dezelfde klachten als hier geschreven worden, zeer laag libido en zit gewoon niet lekker in mn vel. Maar omdat in de nuvaring relatief weinig hormonen zitten dacht ik eerst dat het daar niet echt van kon komen. Maar zo te lezen dus wel..
    Merken jullie ook dat je gewichtstoename had? Heb zelf namelijk wel dat gevoel, voel me gewoon wat meer 'opgeblazen'..
    Denk dat ik dan ook maar 's ga stoppen, even deze ronde uit en dan geen nieuwe meer. Dan maar condooms, nadeel is alleen dat ik dan iedere maand bang ben om zwanger te zijn, vertrouw dat toch niet 100%.. maar goed, je moet wat!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik voel me ook veel beter zonder ac.....nu stop ik binnenkort weer omdat we voor een erde kindje willen gaan.
    Na de derde is het ook wel goed geweest dus waarschijnlijk laat mijn man zich dan ook helpen.

Alleen denk ik weer.......geen ac dus dan ben je echt iedere maand ongi! Je kunt nooit meer even doorslikken als je ongi je even niet uitkomt....dus daar zit ik dan wel weer mee...

16. happy3

happy3 Niet meer actief

Ik ben begin dit jaar ook met nuvaring gestopt omdat we voor een tweede kindje wilde gaan, ik voelde me de maand nadien een heel andere vrouw, heb in mei nog eens een maand de nuvaring opgestoken omdat we op vakantie gingen en onze kinderwens ondertussen uitgesteld is, voelde me weer direct minder goed, hier nu ook geen ac meer voor mij.

17. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ja toen ik stopte met de pil ging mijn libido. Mijn man was daar erg blij mee hahaha. Tijdens/na zwangerschap was mijn libido errrrrg laag. Nu weer aan de pil en eigenlijk nog niet echt behoefte er aan... best erg eigenlijk! Maar goed misschien als de pil dadelijk weer goed werkt dat ik het ook weer durf. Want daar ligt het ook aan

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier net zo :D
    Heb na de bevalling 10 maanden de pil geslikt, en toen gebeurde er vrij weinig hihi :p

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Geen anticonceptie en een hoog libido! En zo goed als helemaal verlost van hormonale migraine... Dus hier wordt er serieus gedipt over wat te doen na de bevalling. Ik zie het niet meer zitten om aan de pil oid te gaan... Maar een derde kindje zie ik ook niet zitten ;)

20. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Dacht even dat ik de enige was. Ben vorige week gestopt met de pil, dus nu iets meer dan een week zonder. Heb ook steeds het gevoel als ik 's avonds het bed in stap dat ik wat vergeten ben ;), maar ja, 14 jaar trouw iedere dag de pil geslikt..... (op de stopweek na dan). Maar heb inmiddels een torenhoog libido, dat ik er op dit moment van schrik. Weer niet waar dit vandaan komt. Zelf collega's valt het op :$ Misschien ook omdat we volgende week op vakantie gaan en weet dat we nu echt voor een kindje gaan ;)

Deel Deze Pagina