Hihi,hier dus ook he lastig als m'n man alleen in het weekend thuis is.. weet af en toe echt niet waar ik het moet zoeken hoor
Nu prikpil, verschrikkelijk laag libido.. 1x in de 2 maanden, meer uit schuldgevoel.. Hopelijk veranderd er iets als ik overstap op mirena of implanon...
Ik had vorige jaar hetzelfde toen ik stopte met de nuva-ring. En merk ook dat ik meer zin heb rond de eisprong. Gelukkig maar want een libido is wel nodig om onze wens te vervullen
Ja gek genoeg voel ik me ook opgewekter! Ben veel vrolijker en meer energie... Sta hier soms te springen op K3 muziek en mijn man kijkt me dan aan... hahaha..
Hier ook. Geen enkele anticonceptie reageer ik goed op. Werd depressief, vooral van de mirena heel erg, en geen libido.
hier ook altijd een torenhoog libido, maar nu dus niet door die klote pil grrrrr :x maar mijn mannetje gaat zich laten helpen en dan kan ik er vanaf
Ik twijfel al heel lang of ik zal stoppen met de nuvaring, heb dezelfde klachten als hier geschreven worden, zeer laag libido en zit gewoon niet lekker in mn vel. Maar omdat in de nuvaring relatief weinig hormonen zitten dacht ik eerst dat het daar niet echt van kon komen. Maar zo te lezen dus wel.. Merken jullie ook dat je gewichtstoename had? Heb zelf namelijk wel dat gevoel, voel me gewoon wat meer 'opgeblazen'.. Denk dat ik dan ook maar 's ga stoppen, even deze ronde uit en dan geen nieuwe meer. Dan maar condooms, nadeel is alleen dat ik dan iedere maand bang ben om zwanger te zijn, vertrouw dat toch niet 100%.. maar goed, je moet wat!
Ik voel me ook veel beter zonder ac.....nu stop ik binnenkort weer omdat we voor een erde kindje willen gaan. Na de derde is het ook wel goed geweest dus waarschijnlijk laat mijn man zich dan ook helpen. Alleen denk ik weer.......geen ac dus dan ben je echt iedere maand ongi! Je kunt nooit meer even doorslikken als je ongi je even niet uitkomt....dus daar zit ik dan wel weer mee...
Ik ben begin dit jaar ook met nuvaring gestopt omdat we voor een tweede kindje wilde gaan, ik voelde me de maand nadien een heel andere vrouw, heb in mei nog eens een maand de nuvaring opgestoken omdat we op vakantie gingen en onze kinderwens ondertussen uitgesteld is, voelde me weer direct minder goed, hier nu ook geen ac meer voor mij.
Ja toen ik stopte met de pil ging mijn libido. Mijn man was daar erg blij mee hahaha. Tijdens/na zwangerschap was mijn libido errrrrg laag. Nu weer aan de pil en eigenlijk nog niet echt behoefte er aan... best erg eigenlijk! Maar goed misschien als de pil dadelijk weer goed werkt dat ik het ook weer durf. Want daar ligt het ook aan
Geen anticonceptie en een hoog libido! En zo goed als helemaal verlost van hormonale migraine... Dus hier wordt er serieus gedipt over wat te doen na de bevalling. Ik zie het niet meer zitten om aan de pil oid te gaan... Maar een derde kindje zie ik ook niet zitten
Dacht even dat ik de enige was. Ben vorige week gestopt met de pil, dus nu iets meer dan een week zonder. Heb ook steeds het gevoel als ik 's avonds het bed in stap dat ik wat vergeten ben , maar ja, 14 jaar trouw iedere dag de pil geslikt..... (op de stopweek na dan). Maar heb inmiddels een torenhoog libido, dat ik er op dit moment van schrik. Weer niet waar dit vandaan komt. Zelf collega's valt het op Misschien ook omdat we volgende week op vakantie gaan en weet dat we nu echt voor een kindje gaan