Wij gaan over 4 weken op vakantie naar Italië Nu moest ik een aanbetaling doen, die ik ondertussen heb betaald. Alleen nu wil de camping graag een betalingsbevestiging Blijkbaar staat dat geld, wat ik heb overgemaakt, op een admininstratieve rekening en krijgen hun daar geen bericht van. Het klinkt allemaal wat wazig, maar de recensies van de camping zijn heel goed en blijkbaar lopen ze in italie hierin wat achter ofzo Alleen, hoe kan ik nu een betalingsbevestiging sturen? Weet iemand of dat via internetbankieren kan of kan ik beter even naar de bank gaan en het daar vragen?
Ik zal je rekening afschrift uitdraaien...en alle bedragen die ze niet hoeven te zien wegkrassen met een zwarte stift ofzo dan inscannen en mailen....
Ik weet niet bij welke bank je bankiert, maar bij t internetbankieren bij ING kun je gewoon de gewenste transactie aanklikken en dan is dat de enige info in je scherm. En die dan uitprinten. Hoef je ook geen andere gegevens weg te strepen ofzo.
ga naar rekeningoverzicht klik op de betreffende rekening klik op uitgebreide selectie vul de gegevens in klik op overzicht tonen klik op ctr + prt scn plak in paint (of word) verstuur het bestand als bijlage in je email