een vraagje, ik ben op 1 -1-'11 bevallen ( dus zo'n 7 a 8 weken geleden) toen heb ik tot 5 weken bloedverlies gehad, daarna niet meer. Nu begon afgelopen maandag bij mij weer bloedverlies. Maar het blijft maar bruin. Is dit nou menstruatie? Ik ben nu dus wel afgeliopen maandag weer begonnen met de pil omdat ik dacht dat zal wel de eerste dag van de menstruatie zijn. Alleen mijn vk had gezegd dat de eerste keer heel erg kan zijn, maar bij mij is het echt 3 x niks. Op een hele dag komt er een mini beetje en het is ook niet helderrood.
Hallo Anitaaaxxx. Ik denk niet dat het je menstruatie is. Slik de pil gewoon door en na 21 dagen heb je de stopweek. En stop je ook gewoon. Grote kans dat je dan weer ongesteld word. Denk eraan de eerste strip is niet betrouwbaar! Groetjes Ineke.
ok bedankt voor uw reactie! zijn dit gewoon nabloedingen van de zwangerschap dan? ik hoop dat ik snel weer in het ritme zit. dus na de volgende menstruatie is het dus pas veilig?
Hallo Anitaaaxxx. Inderdaad restjes oud bloed uit je baarmoeder. Klopt na je eerste strip, dus na je menstruatie is de pil weer betrouwbaar. Groetjes Ineke.