Lieve meiden, mijn beste vriendin laat morgen bloed prikken op zwangerschapshormonen (1e IVF-terugplaatsing gehad) - wanneer heeft het ziekenhuis voor haar en haar man de uitslag? Ik zou haar kunnen bellen, maar wil haar een beetje ontzien: het is allemaal zo spannend...
Ligt aan het zh. Hier krijg je tussen bepaalde tijden telefoon. Er zijn ook zh dat je zelf mag bellen. Je hoort het wel van haar, toch? Als het slecht nieuws is zal het misschien nog langer duren (voor ze jou inlicht) en bij goed nieuws is misschien eerst haar familie aan de beurt. Spannend hoor!
@Elmo: ik zou haar morgen ook niet bellen, hoor Ik wilde haar alleen vandaag niet bellen met de vraag, wanneer ze de uitslag zou horen. @vruchtje24: dank! Ik hoop ook op goed nieuws - ze is enorm in mijn gedachten, ik gun haar en haar man een lief kleintje!
Is overal weer anders, maar ik neem aan dezelfde dag nog. In ons ziekenhuis moet je 's ochtends bloed laten prikken en dan kun je 's middags naar het telefonisch spreekuur bellen voor de uitslag.
Tja en dan tóch het mooiste lentenieuws: na 7 jaar en die ellendige medische molen is mijn liefste maatje dan toch eindelijk zwanger Ik was zo blij met Ollie, maar mijn god, wat was het heerlijk om die stralende, goedlachse, immer positieve en ruimhartige vriendin in mijn armen te mogen sluiten! Het is haar en haar man zó gegund... Mods, op dit topic mag een slotje. Een nieuw hoofdstuk is begonnen