Sinds gisterenavond heb ik korte momentjes dat mn buik (beetje schuin boven mn navel) trilt vanaf de binnenkant. Moet er zo om lachen, t lijkt wel trilfunctie! Het is er ook maar een seconde of 3-4 en dan is t weer weg. Het is niet zo dat ik me er druk om maak, maar ik zou eigenlijk wel willen weten wat t kan zijn.... Meerdere dames die dit wel eens hebben gehad, of zitten jullie nu heel hard te lachen achter t scherm??? Knuffel!
Okee, ben ik blij dat ik niet de enige ben. *Pfieuw!* Maar de hik zou misschien wel kunnen, want ik weet dat onze kleine man met zn hoofd boven ligt. Maar dan zou ik t toch continu moeten voelen, met tijd er tussen.... En dat heb ik juist niet. Grappig is t wel hoor!
Hier ook hoor bij dochter en bij dit brusje ook! Maar geen idee wat het is! De hik kun je echt wel onderscheiden hoor... Dat zijn echt van die hikjes met korte tussenpozen en dan een tijdje lang. Van die tikjes zeg maar. Dus *tik* ..... *tik*..... *tik*.....
Ik heb het ook vaak. Vroeg van de week aan de gynaecoloog wat het kon zijn, maar ze keek me echt vreemd aan en zei dat ze er nog nooit van gehoord had. :S
K heb dat ook haha..ik dacht das vast de wand waar hij met zijn rug langs schuift ofzo. Het kietelt gewoon.. Vind het wel een grappig gevoel. Zelf dacht ik zou ik nou voelen dat hij draait, of voelt dat anders?
Nog niet gehad maar hoor wel vele anderen erover. kan niet bedneken wat het zou kunnen zijn. Misschien gaan de kindjes wel erg overdreven met de tijd mee en spelen ze nu al met een mobile telefoon
Haha, grappig he Hier ook af en toe een trilbuik. Moet sowieso af en toe heel erg lachen om m'n buik. Schiet soms echt alle kanten op
Ha! Dat had ik dus vanmiddag! Alleen ik had het dan links en dan rechts. Ik zei nog tegen mijn man ze doet de robot
Haha ze doet de robot Voelt gewoon echt heel kriebelig aan hihi...vind het wel grappig..zou ook wel willen weten wat ze dan aan het sjouwen zijn daar binnenin
Ik heb dat ook af en toe, net al gaat er een golfje door het vruchtwater haha. Gister lag ik met mijn arm over mijn buik te zappen, toen voelde ik wat tikken tegen mijn arm, net alsof ze wou zeggen: he joh, hier is niks aan, zap es verder!
het is niet de hik. dat trillen is de baby die zijn spieren aanspant om te oefenen. ooit eens gevraagd aan de vk. hikken voelt als kleine tikjes in je buik.
Heeft met de ontwikkeling van de zenuwen en spieren te maken Ik vond het ook altijd zo'n raar gevoel!
Hier nog een. Vaak snachts (grrr) als een soort van stuitetende jochem.meyer im mijn buik wakker worden ..wa wawawawakker worden...zucht.... Of ie stiemen de navelstreng om buik een wikkelt en dan.van boven naar benden jo joot...hihi. moet altijd gelijk aan t liedje bouncer denken...