ik zie opeens als ik opsta zilveren sterretjes heb geen idee hoe dat komt, heb verder nergens last van.Gister nog bij de vk geweest alles was gewoon goed. Ik heb het als ik op een bepaalde manier lig of als ik opsta. wie weet wat dit kan zijn.
Je hoort t vaker dat t voorkomt laat in de zwangerschap. 'T hoeft niets te betekenen....'t geeft alleen aan dat je wat rustiger moet opstaan. Dit vondt ik op internet erover.... De kans op flauwvallen tijdens de zwangerschap is groter. Je duizelig voelen is een algemeen bekende kwaal bij zwangere vrouwen. Sta langzaam op en zorg dat je kleding draagt die je makkelijk losser kunt maken wanneer je je flauw begint te voelen. Hoop dat je hier iets aan heb.... Groetjes
Ik heb 't ook, bij mij is het mijn bloeddruk (een beetje laag). Ik eet daarom maar zoute dropjes (kan er ook niks anders aandoen). Wel een rot gevoel hè?
ja ik heb het nu ook al een paar keer gehad. ik noem ze smeulende luciferkopjes haha VK zei indd dat het erbij hoort. ook mijn bloeddruk is vrij laag, (110-55) kan indd een oorzaak zijn.
ik heb het ook, vooral bij het douchen en als ik wil omkijken en dus alleen mn hoofd verdraai, maar voel me verder niet duizelig ofzo...
Ik zie ook af en toe sterretjes sinds deze week, dacht even dat mij bloeddruk te laag was, maar die is netjes 116/75 Ik ga het wel even overleggen met de gyn, daar moet ik volgende week naar toe.
Ik heb dat ook af en toe, maar had dat ook al vóór de zwangerschap. Liever zilveren stipjes dan zwarte vlekken! Hihi