Ik weet dat ik moet surfen maar zit zelf met 38,8 koorts dus voel me lamlendig dat ik ff geen zin heb om te surfen dus zal maar meteen een nieuwe topic aan maken. Mike is nu 8 maand. Sinds afgelopen zondag verkouden maar dat lijkt nu toch al klein stukje minder. Geen koorts meer of verhoging. Maar vandaag is t een drama. Huilen huilen huilen. Het lijkt mij zo op t eerste gezicht pijnscheuten. Hij kan ineens uitbarsten in tranen en tot over zijn longen huilen en dan is die ook weer ineens stil. Aangezien hij al 2 tandjes heeft(onder) en daar toendertijd geen last van leek te hebben gaat toch onze eerste gedachte niet uit naar zijn tandjes. Maar het valt ons wel op dat hij nu steeds meer bultjes in zijn mond krijgt. Mensen om ons heen noemen t mss groei/pijnscheuten(sprong) , anderen gooien t toch op de tandjes en weer anderen zeggen dat t nog steeds komt van de verkoudheid. Wij zitten met onze handen in t haar. Ik helemaal want kan zelf niet veel doen omdat ik snik en snik verkouden ben en sinds vanavond dus ook flinke verhoging. Gelukkig is mijn moeder ff gekomen want mijn vriendin trok t ff niet meer. En het is niet zomaar een jengelig vervelend huiltje. Gaat echt door merg en been en soms huilt hij zo hard en heftig dat hij helemaal over zijn adem heen raakt. bah
kan je misschien proberen om dentinox te gebruiken (voor als het idd zijn tandjes zijn) dit werkt verdovend en als hij pijn heeft aan zijn tandvlees zou dit ook moeten helpen... succes en dikke knuf aan je zoontje
Hoi, Geef eens een paracetamolletje, misschien gaat hij daar even op slapen, hij heeft verder geen koorts? Wens je sterkte, ik ken dat gevoel van er door zitten! Lianne
dentinox hebben we inmiddels. T lijken toch de tandjes./kiezen te zijn want hij heeft ook wat moeite met de fles enzo. Tis meer bijten dan zuigen. En dan is het ook vaak huilen als hij wat naar binnen krijgt. Maar goed morgen weer een dag. Hoop dat ik dan ook wat ben opgeknapt want en zelf behoorlijk ziek zijn en een kleine die ineens veel huilt das ff een slechte combi.
hmm hier precies hetzelfde en wij hadden ook het idee dat het geen tandjes waren/zijn maar na een week... gaat het wel weer eigenlijk! (en er zijn idd geen tandjes doorgekomen) dus even volhouden..
Doen we ook wel. Gelukkig ben ik zelf wat opgeknapt en kan ik me nu ook weer meer bezig houden met mike. Werd mijn vriendin net ff iets teveel. Zat ze opeens met 2 patienten hehehe. Kereltje had geen zin om te slapen gister. Viel pas na half 11 in slaap. Maar verder lekker doorgeslapen tot 6 uur. Toen was t weer huilen en heb ik hem er maar uit gehaald en bij ons in bed gelegd. En daar sliep hij weer door tot bijna 8 uur. Nu ligt hij in de box en na een tijdje gespeeld te hebben zit hij op een 2 sprong. lachen of huilen hehehe. Mss zijn t idd zijn tandjes, mss een sprong. We w88 idd maar af. Straks lachen we erom haha
Hier waren de 1e 2 ondertandjes ook zomaar opeens door.. Niks van gemerkt.. De 1 tand in de bovenkant was een drama. incluus koort, slecht eten enveel huilen. en nu met nr4 alleen 1 dag slecht eten. Dus het verschilt echt per tand. Schijnt dat de bovenkaak meer last geeft dan onder. Die straalt meer uit naar de oortjes..