wooww dat is echt veel.. Dat is dan wel 1 voordeel auto op gas anders hadden we ook heel veel kwijt geweest rijden onwijs veel... dn had ik zeker weten moeten werken
uhm ik ga het ok ven berekenen... vaste lasten zijn we kwijt.... rond de 1100 euro.. en dan hebben we wel een huurhuis dus dan hebben wij inderdaa rond de 300 euro in de maand over
daarom zullen wij helaas nooit kunnen kopen.. Had graag het huis van me vader willen over kopen maar is helaas niet haalbaar voor ons maar huren ook niks mis mee heeft ook wel voordelen
haha inderdaad nu schop ik de woningbouw onder hun kont als er wat kapot is agh bekijk de voordelen wel en als ik perse wil kopen moet ik werken maar dat komt misschien over 2 jaar wel dat ik 2 dagen gaat werken ... maar nu nog niet agh we genieten gewoon van het leven we hebben geld dak boven ons hoofd dus gelukkig en dat vind ik het belangrijkste gelukkig en gezond zijn
ons bedrijf heeft per maand soms een omzet van 15000 tm 20000 euro alleen... Gaat dat absoluut niet naar ons.. Hoef eerst niet meer te werken dat dan weer wel.. Vaste lasten 1500 euro Boodschappen en rest 400 euro. We krijgen niets terug van de belasting betalen alleen maar..
hier hetzelfde.. t benauwd me nu van hoe gaat t straks met ons kleintje er bij. hebben al afgesproken dat zodra mijn verlof in gaat, dat we het geld dat ik straks minder ga verdienen nu sparen, zodat we kunnen wwennen aan wat minder.. maar t zal vast wel loslopen allemaal..iedereen lukt het waarom ons neit?