ga weg! 5000 euro overhouden? wat verdienen jullie dan wel niet? wat voor werk? vertel me jou geheim eens! wij verdienen niet eens 5000 euro {ofjah verdienen we wel maar krijgen we niet} loeki wij redden het allemaal wel maar hebben het niet super breed hiero... en idd op het laatst van de maand moeten we "ff inbinden"
Wij houden 1100,- 'over'. Hier moeten alle extra's nog vanaf: alle boodschappen cadeautjes tanken sparen kleding e.d. 1100,- lijkt veel... maar is ook zo op aan bovenstaande dingen...
Wij houden vanaf volgende maand nog maar 400 over. Daar moeten dan de boodschappen en tanken e.d van gedaan worden. Tja school is duur.
niki jep i know maar verschil van 800 tot 1100 kan ik wel overzien... wij zijn nog niet zo lang geleden verhuisd en nu hebben we gewoon 400euro meer vastelasten! dus die link kan ik nog wel lekken.... maar gewoon het 6 voudige... pfff ik stopte spontaan met werken
5000? Hmmm...misschien moet ik mijn man ook eens een andere kant opsturen haha . Nee helaas... Wij houden ook nog maar 150 euro tot 200 euro over om te sparen!
Als je het mij vraagt dan is het enige 'foute' dat je doet: ondankbaar zijn. Want je hebt elke maand 800 euro over terwijl tig anderen helemaal niks overhouden (ja een heel stuk maand misschien). Geluk en succes is het leven zit 'm niet in een vette spaarpot of iets dergelijks.
tnx wardi die dreun had ik nou net even nodig! {en dat meen ik} ik ben hartstikke blij met wat ik heb en hoe we het doen! ik voel me heel gelukkig met mijn gezinnetje maar ik ben wel jaloers op mensen die meer geld hebben want laten we eerlijk zijn..... geld is niet het belangrijkste wordt gezegd maar het is maar verdomdes makkelijk! en wat moest je zonder!
o en aanvulling; dit houden we niet OVER hier moeten nog bezinegeld boodschappen luiers kleding en de hele mikmak vanaf
Dat lijkt me ook krokus. Toch zou ik met geen van jullie willen ruilen, ook niet voor 5000 in de maand.
@wardi: ik ben het helemaal met je eens maar snap tegelijkertijd anniek ook... ik ben ook erg blij dat we het allemaal kunnen redden maar tegelijk baal ik ook dat we niet wat meer hebben.. maar goed geluk in de liefde is het mooiste en dat is onbetaalbaar!
Genoeg geld overhouden is inderdaad lekker,maar ook wij hebben weleens andere tijden gekend. Ik moet wel eerlijk zeggen, bij ons is het niet vanzelfsprekend om kinderen te krijgen en wij zijn dan ook aangewezen op IVF. Geloof me ik zou al het geld inruilen voor alleen maar 1 wonder. Anniek, geloof me het gras is altijd groener aan de overkant. Liefs Elvira
hier 4400 euro inkomsten. de vaste lasten liggen hier rond de 1300 dus we houden erg veel over en daar doen we alles van.
nogmaals tnx dames om me even terug de wereld op te knikkeren.... elvira ik geloof je van harte en geloof idd dat je daar een heleboel geld voor over hebt! en idd het gras is altijd groener aan de overkant... heb het nu al 2 keer mee gemaakt dat ik dacht hun hebben het stukken beter maar die hun zijn nu wel bij elkaar weg... dus zo goed hadden ze het toch niet! laura amen.... maar soms laat ik me lijden [zoals dat topic over sparen] dan denk ik en denk ik en denk ik....