Hoi, Waarschijnlijk ga ik binnenkort naar Thailand. Ik heb nog nooit van mijn leven een ticket geboekt. Is het tegenwoordig (nog) een groot verschil kwa prijs als je zelf online boekt of naar een reisbureau gaat? Het gaat alleen om het ticket. Geen hotel o.i.d. Liefs DA
Ik zet altijd verschillende sites met verschillende data en verschillende vliegvelden open en ga dan vergelijken. Zo kan je vaak veel geld besparen. Wij vliegen vaak vanaf Brussel, omdat veel scheelt. Je zou skyscanner.nl kunnen gebruiken en d-reizen. Ik boek meestal bij d-reizen, omdat die toch alles vergelijkt. Ik vind het ook altijd leuk om uit te zoeken, maak er altijd een sport van
Ik kan je niet helpen, maar jeetje wat gaaf! Mocht je nog ruimte overhebben in je koffer, mag ik dan mee? P.s. Kan mij herinneren dat het reisbureau bij ons goedkoper was, maar weet niet of dat in ieders situatie zo is.
Ik ben er al een keer geweest, en het is idd gaaf.. Nu is het eigenlijk geen vakantie, ik ga erheen om afscheid te nemen van mijn vader
Ja dat denk ik ook wel...Ik hoef ook echt alleen maar t ticket heen en terug te hebben met een week ertussen..
Wat een nare reden om de reis te maken.. Sterkte! Paar jaar terug hebben wij zelf geboekt en via Duitsland gevlogen. Dit was voor ons toen veel goedkoper en de vluchttijden waren beter.
Volgens mij zit hier in de buurt een D-reizen.. misschien toch daar maar kijken want online op hun site kom ik er niet uit.. Elke datum die ik invul kan die geen reis vinden.
Eindhoven kun je vergeten ... die heeft alleen maar chartervluchten naar europese vakantie bestemmingen en low cost carriers Je zou kunnen kijken op worldticketcenter.nl. Ik boek daar alle zakelijke reizen van mijn man en zijn baas. Die zet alle tickets naar de bestemming van je keuze op een rijtje.
Ik boekte meestal op vliegtickets.nl, of zocht daar eerst een vlucht en keek dan direct bij de maatschappij, dat wil ook nog wel eens schelen.
Volgens mij boeken via de airline zelf is vaak goedkoper hoor. Ik boek nooit meer via reisbureau. Kijk maar op klm of emirates, volgens mij hebben ze nu aanbieding. Zonet ff snel gecheckt bij klm. Ams- BKK is tussen 600 en 700 all inclusive.
Ja, zat net bij emirates te kijken. Oh nou eindhoven dus bij deze niet. Wil echt zo goedkoop mogelijk... Mijn man gaat ook mee dus we moeten 2 tickets hebben.
Wanneer wil je vertrekken? Bij lufthansa is er aanbieding vanaf 837 euro voor 2 personen naar bangkok. Hoop dat de link werk Lufthansa ® Netherlands - Booking
Wanneer weet ik nog niet precies.. kun je de site even linken? Ik bedacht me net, als mijn vader vanuit thailand een ticket zou boeken voor ons, zou dat niet goedkoper zijn?
Wij kijken altijd eerst op skyscanner welke maatschappij het goedkoopste is en daarna boeken we gewoon bij de maatschappij zelf.
Nee, ik heb nog nooit gevlogen met lufthansa maar mijn vrienden wel en ze boeken gewoon via de website van de airline zelf. Ik vlieg vaak met KLM en boek via klm.nl. Dit jaar ga ik vliegen met emirates voor het eerst en ik heb via emirates.com geboekt.