Huh jou vriend is vrachtwagenchauffeur, gaat op zondag vaak weg en komt op zaterdag vaak weer pas terug? en je zegt dat als hij nu strax 1500 zou verdienen hij hetzelfde zou verdienen als nu? (neem aan dat je bedoeld dat hij dat per maand krijgt of is dat nog niet met overuren etc? ) Sorry dat ik het zeg maar dan verdiend je vriend wel eruuuuggggg weinig!!!! Zeker als hij al die nachten weg is..... Of het moet kaal loon zijn zonder verdere toeslagen.... Mijn vriend is ook vrachtwagenchauffeur, is vaak s'nachts wel thuis (een enkele keer niet afhankelijk van waar hij voor rijdt) en die heeft 1500 euro als kaal loon, zonder overuren etc, maar komt al gauw per maand thuis met minimaal 1800 euro en vaak tegen de 2000 of meer aan....
het is heel moeilijk te zeggen wat je er netto aan overhoudt, is echt verschillend per cao. bij sommige cao's betaal je flink wat pensioen (metaal en bouw)
Mijn vriend verdient dat ook ongeveer en houdt daar ongeveer 1500 aan over. Maar ligt heel erg aan de pensioenpremie, de hoeveelheid uren etc etc.
Nee wees gerust dat is zonder overuren en toeslagen. Maar die 1500 euro heb je gewoon nodig om je vaste lasten te betalen en te eten. Als je van baan wisselt mag je niet van overuren uitgaan vinden wij
kijk op Hoe maakbaar is uw HR? , klik rechtonder op homepage, en dan op salaris berekenen. selecteer de cao (heb je die niet, dan niet) en je krijgt een goed beeld.
dan zou je wel heel erg flink onderbetaald wezen. We gaan er wel op achteruit maar dat is niet gek natuurlijk al die vergoedingen voor de nacht maar ja dat geven ze ook weer uit we zullen het allemaal wel mee maken want we hebben net het bericht gekregen dat hij weer rond de 1500 euro zit dus we zijn over 2 maanden 7 dagen in de week een gezin en niet 1 dag in de week
Super voor je meid Mag ik vragen wat je vriend nu voor werk gaat doen? Tja het leven van een chauffeursvrouw is niet altijd even gezellig hier hoeft vriendlief dan niet zo heel vaak te overnachten maar vaak is het thuiskomen, eten en naar bed, tja wat wil je als je soms weken hebt van 75 uur!!
Hij gaat binnen de bouw werken maar wel erg lange projecten. Het zal even aanpassen worden maar is voor ons de moeite waard. Hij kan nu ook meer betrokken zijn bij de kids ipv alleen maar rellen en stoeien om de verloren tijd in te halen. We zitten met Daan volop in de medische molen waar hij nu ook meer voor ons kan betekenen dan allen even bellen hoe was het in het zh. Hij zal zijn vak echt wel gaan missen maar hij is nu gewoon thuis heel hard nodig we gaan er wel op achteruit een stukje maar tja wat is meer waar een man en vader die meer betrokken kan zijn bij de opvoeding en het medische gebeuren of die mandie op zaterdag het vlees snijd.