Goedendag dames, Wie heeft er ervaring met de goedkope kruidvattest? Ik heb een ivf behandeling gehad en dus maandag 31 januarie de pregnylspuit (10000 ie), woensdag de punctie en vrijdag de terugplaatsing. Nu heb gisterenmiddag en vanmorgen een test gedaan van het kruidvat en deze was licht positief.. Ik ben een beetje aan de wat vroegere kant om te testen,maar zou hij toch gewoon positief zijn? Ben hier zooo onzeker over. Zijn er dames wie dit ook hebben gehad en gewoon wel zwanger waren? Alvast bedankt voor de reactie's Liefs Yvonne
Volgens mij is dat niet meer van de pregnyl spuit... Bij mij was het zo dat ik de 17e pregnyl had gespoten en precies 14 dagen erna was hij licht positief van de zwangerschap. Ik denk dat ik je mag feliciteren!
Hoi Jem1979 ,dit is echt slopend die onzekerheid he! Ik heb vandaag ok de gyn. gebeld en die zegt dat idd niet meer van de pregnyl is, maar dat ie dan zo licht blijft!! Straks nog een test gedaan van het kruidvat met een kruis en die was negatief alleen een licht opdroogstreep.. Het kandere testje staat in mijn album maar is bijna niet te zien op de foto. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Geniet ervan. Yvonne
De goedkope kruidvattesten zijn over het algemeen erg goed. Ze testen met een lage hcg-waarde al positief (dus als je nog maar heel kort zwanger bent. Positief is positief, ook al is het een licht streepje... ik zal je bij deze voorzichtig feliciteren! Ik had bij de goedkope kruidvattesten 4 dagen voor de officiele testdatum ook een licht 2e streepje. Waarschijnlijk wordt het streepje steeds donkerder de komende dagen, maar dat hoeft niet perse hoor (voordat je je daarom zorgen gaat maken). Het streepje reageert op de hcg-waarde in de bloed. Hoe meer hg, hoe donkerder het streepje. En probeer niet elke dag te testen, je maakt jezelf alleen maar gek.
goedkope testjes van de kv zijn best betrouwbaar!!! voor mij niets anders!!! zoals de andere dames al zeiden, ik denk nie dat t van de pregnyl komt! ik zou morgenvroeg nog een kv 2voor5euro doen! succes!!! en hou ons op de hoogte
@charmed72 bedankt voor de reactie en jij gefeliciteerd.. Om me geen zorgen te maken is wel moeilijk.. maar hopelijk komt het goed! Het lijkt me wel onwaarschijnlijk dat ik al 2 dagen een licht streepje heb dat ie vals positief zal zijn! ondanks een negatieve test vanmiddag van het kruidvat met het kruisje @spannendetijden voor jou is het ook spannend of niet!? Of heb je even een rustmaandje? In ieder geval bedankt voor het kijken naar mijn testjes.. We zijn aan het duimen en zolang er geen bloed is!!